rustig hier vanavond

Ik heb mijn NOD 22-25 juni, daar ergens moet het zijn. Maar coortje jij was het toch die ook die ovulatietesten van sensitest besteld had. Heb je ze niet gebruikt dan?

Ik zal zo vertellen over het mopperen, maar eerst plassen!!!! Moet zo nodig...

jep jawel
maat gaf alleen een niet zo heel sterk 2e streepje aan!! maar het kan ook nog zijn dat me ei dit aankomende weekend is als ik uitga van 43 dagen!! dus blijf ff doortesten

ik wilde ze gan gebruiken, maar toen dacht ik dat ik mijn eisprong al had gehad net na mijn ongesteldheid (slijm en steken, je weet wel) maar ik zat er langs. Iets meer dan een week later kwam het ëiwit"slijm. Dat was me niet eerder zo opgevallen en toen heb ik een test gebruikt en die gaf aan dat ik binnen 24-48 uur de eisprong zou hebben. De dag erna weer gedaan, maar toen had ik een dun streepje. Dus ik vermoed dat ik afgelopen vrijdag of zaterdag mijn ei gehad heb. Dus dan zou ik 23 of 24 juni ongesteld moeten worden(of niet natuurlijk)

Nou, daar komt 'ie:
(ik hoop dat jullie me steunen, want dat vind ik hier niet met mijn standpunt...)

Mijn moppie en ik dronken bijna elke dag wel een wijntje bij het eten en een 42/borrel voor het slapen gaan. Toen ik net stopte met de pil, had ik enorme moeite met het idee om de alcohol te laten staan. T was niet veel, maar ik was blijkbaar wel afhankelijk...
We hebben vaak discussies gehad over dat het oneerlijk was dat alleen de vrouw vanalles op moet geven, juist doen of juist laten, niet weet of haar lijf ooit nog de oude gaat worden en al het (zware) werk moet doen om dat hummeltje er uit te poepen... Natuurlijk vond mijn man dat het heeeeeeeeeel normaal was dat de man doorging met alles! drinken, ongezond eten, weinig slapen enz enz.
Pas geleden snapte hij het wel ineens en beloofde hij (Heel lief) doordeweek niet meer te drinken en minder als ik erbij was. Maar er is nog geen week voorbij gegaan zonder smoezen...
Ja, maar nu zijn we uit eten...
Ja, maar nu is het voetbal...
Aaahhh, mag ik echt niet van jou.....(hoezo afschuiven)

Ik heb hem net even ongezouten de waarheid gezegd. Ik vind hem een slapjanus die niet goed nadenkt over wat hij beloofd en zich niet aan zijn afspraken kan houden.

Zo, dat is er uit!! Of ben ik echt onredelijk...

afspraak is afspraak en daar moet hij zich aan houden als hij dat belooft heeft!!!! ik zou dat denk ik niet verwachten van mijn vriend maar mischien ook wel!! maar vind dat je nu gelijk heb hoor

Terug
Bovenaan