rustig hier,

Hey allemaal

Het is rustig hier! Iedereen druk met spulletjes verzamelen en checken van kindje enzo?

Om de hoeveel tijd gaan jullie nu naar de VK? Hier nog 4 weken ertussen, ben nu 25+1 weken. En de ik mag weer met 27+1 weken, dan zit er 4,5 week tussen. Een beetje te lang hoor nu! Ik wil wel vaker hopelijk zit er de volgende keer maar 3 weken tussen!

Voelen jullie je kindje ook steeds beter bewegen? Hier wel maar niet echt keiharde schoppen! Was bij Senne wel anders! :D

Verder weinig bijzonders, ben wel benieuwd wie er als eerste gaat bevallen straks.

Wie is er eigenlijk als eerste uitgerekend? Ik meen dat dat een mama is die op 1 janurai is uitgerekend!

Zijn jullie het aan de ene kant ook al een beetje zat? Ik tel de weken af hoor dat ik nog moet werken! Echt heel erg, want op zich gaat de tijd erg snel! Als je bekijkt dat wij als mama jan. 2010 club als 3e aan de beurt zijn nu......:D

Goed ik zit een heel lulverhaal op te hangen haha, ben benieuwd of er weer een beetje leven in de brouwerij komt!!

Liefs Janne

Hoi hoi,

Het is idd rustig hier. Maar ja kijk maar naar mij zelf druk met van alles en nog niet opschieten.
Ik ben het zwangeren nog niet zat maar als ik denk dat er nog ongeveer 14 weken komen denk ik waaaa!!!
Boven is het een grote zooi bij en als het mee/tegen zit dadelijk ook nog beneden omdat de vloer gedaan moet worden(hele benedenverdieping ontruimen) omdat er roest door komt van een lekkende afvoer van vaatwasser. Alles te gelijk dus. Oja en de schilder begint zaterdag ook nog eens buiten.Heb maar amper tijd om van zwangerschap te genieten en daar baal ik wel een beetje van. Nou ja je bent er niet zo mee bezig als met de 1ste.
Het kindje is wel super aanwezig hoor want voel het volop bewegen dat ik soms denk: wat sjouw je daar van binnen allemaal, wou dat ik even een luikje had om te kijken.
Nou ja denk nu ook als het dadelijk tijd is om te bevallen is wel lekker al die troep klaar dus dan denk ik weer laat het maar snel Januari worden.
Volgens mij zit ik nu ook zo'n lekker warrig verhaal op te hangen haha.

Groetjes Rianne

Hey,

Ik ben heel druk geweest met de voorbereidingen en het maken van de taart voor mijn ouders, die afgelopen zaterdag een feest hielden omdat ze 25 jaar getrouwd waren. Deze week heb ik nodig om bij te komen en de rotzooi in huis op te ruimen, want dat is er een beetje bij in geschoten.

Ik moet nu om de 3 weken naar de vk. Maar waarom wil je vaker na de vk? Ik ben er altijd in 2 min weg, dus veel heb ik er niet aan. Ze meten mijn bloeddruk en ik hoor het hartje van de baby een halve minuut en dan ben ik alweer buiten gezet. Verder doen ze niets voelen/kijken/luisteren. Bij jullie wel??

Ik had ook het idee dat bij mijn eerste soms veel hardere schoppen waren, maar ja, ik weet het niet zeker. De baby ligt nu ook veel meer onderin dan bij mijn eerste. Dus dat scheelt misschien ook. Maar ik voel hem wel super goed bewegen hoor.

Ik ben het nog niet zat hoor, vind het heerlijk nu om zwanger te zijn. Ook al gaat het niet altijd evengoed, ik geniet er wel van. Misschien is dit wel de laatste keer, en alles gaat ook al zo snel.

Hebben jullie alles al klaar voor de baby?? Ik moet werkelijk nog bijna alles gaan doen. We hebben eerste de kamer van de oudste gemaakt en daarna was ik eigenlijk een beetje op. Dus ik ga binnenkort maar eens aan de slag, want het zijn nog maar 12 weekjes....
En de maand december vliegt sowiso voorbij hè.

Nou dit was mijn lulverhaal ;) hihi

Ik hoor eigenlijk bij decembermama's, maar lees hier en daar mee. Gaat de tijd wat sneller...

Ik herken het van Dittie: ik hoef ook niet zo nodig zo vaak naar de vk. Bij de eerste was dat wel anders. Nu moet ik echter nog 2 kinderen meeslepen en ook nog rekening houden met hun (en mijn) middagdut. Ik ben maar één dag in de week vrij en met hun alleen, dus wil ik liever aan andere dingen mijn tijd besteden. Als het voor mijn gevoel niet goed zou gaan, zou ik zo een afspraak kunnen maken.
Toen ik om de 3 weken mocht gaan komen, ben ik na 4 wkn + 2 dagen en daarna 3 wkn + 5 dgn en straks na 4 wkn. Dat is dan mijn laatste keer bij de vk en dan zou ik om de 2 wkn mogen komen. Ik heb nu de afspraak bij de gyn voor 3 wkn daarna gemaakt en daarna zit ik in mijn verlof (en ben 36 weken). Dan is het best als ik wat vaker ga, kan dat tijdens crèche-uren.
De gyn zei bij de 2e destijds dat hij het aantal afspraken van tegenwoordig ook wat overdreven vond, dus dat heb ik onthouden.
Het komt ook omdat ik nu geen vragen meer heb.
Wel vind ik het leuk om de reactie van mijn kinderen te zien. De oudste mag de dopler aanzetten, dus die is er ook echt bij betrokken.

Zwangerschap ben ik al lang zat, hoewel het ook weer bijzonder is, dat getrappel. Ook is die zeer waarschijnlijk de laatste keer.

Bij ons moet nog altijd de kamer voor de middelste worden gemaakt. Dat is nog best veel werk. Pas als dat klaar is, kunnen we ons richten op de rest.

Groetjes,
Tamar (31 wkn)

Hey,

Nou het is niet zo zeer dat ik persee moet, maar zoals je kunt lezen in mijn depri verhaal ( haha) heb ik gewoon een luisterend oor nodig en bij onze verloskundigepraktijk zitten we makkelijk een kwartier twintig minuten te kwekken en te keutelen! :D Dus ik vind het ook wel een gezellige boel, vandaar dat ik gewoon er aan toe ben om wat vaker te gaan. Gewoon om mijn zorgen te delen enzo!

Knuf!

Ik moet as donderdag naar de vk. Dat is dan alweer 4 weken gelden. Ik hoop dat er nu ook 3 weken tussen gaat zitten.
Moet nu nog 5 weken en 2 dagen werken tot aan mijn verlof. Ik kijk er zo naar uit!
1 januari ben ik uitgerekend, dus zou als eerste kunnen bevallen, maar zou dan ook al 2 weken mama kunnen zijn. Ik wacht maar af wat die kleine gaat beslissen.
De babykamer is klaar, alleen nog wachren op de gordijntjes. En als mijn verlof begint ga ik ook beginnen met wassen. Lijkt me zo leuk al die kleine kleertjes aan de waslijn.
Het zwanger zijn ben ik nog niet zat. Vind het getrappel wel leuk. Heb hier lang op moeten wachten, omdat mijn placenta aan de buikwand ligt.
Groetjes, Peet. 28 weken+4 dagen

Ik ga nu ook nog om de 4 weken
maar alles gaat hier goed en als ik
daar ben sta ik na 2 min alweer buiten

Dit is onze 2de en ik voel het nu veel beter
dan me 1ste zwangerschap krijg flinke trappen
zit je aan de ene kant een beetje te duwen
dan krijg je aan de andere kant wel een flinke tik terug
Ben me zwangerscahap nog niet zat hoor
we willen maar 2 kids dus geniet er nog even lekker van

Wij zijn eigenlijk met het kamertje klaar
op een paar kleine dingetjes na, kleertjes
zijn al gewassen en gestreken

Alleen nog een paar kleine dingen aanschaffen
maar elke keer als ik in de stad kom zie ik wel wat
leuks, maar dat zal bij jullie ook wel zo zijn

gr Mel

@ janne: ja dan is het wel leuk bij de vk...maar ik wordt er echt binnen 2 min de deur uitgewerkt...echt een vreselijke praktijk. Wel fijn dat ze bij jou zo leuk zijn en zo goed luisteren, dan voel je je toch een stuk prettiger hè.

mmm volgens mij lig ik een beetje achter in het schema wat allemaal klaar moet, haha. Van het weekend maar eens goed beginnen hier :) Och, van de andere kant denk ik: heb nog 3 maanden. En het hoeft ook niet meteen allemaal super klaar te zijn, mocht ik iets vergeten zijn, dan kan dat dan toch nog wel.... ik ben toch wel een beetje nuchter in die dingen.

Terug
Bovenaan