rustig hier,

@Dittie: ja ik ben ook nog wel nuchter in die dingen, maar straks weet ik van mezelf krijg ik het ineens op mijn heupen haha! Wij zijn volop aan het klussen nog. De kamer van Senne is klaar alleen zijn kleertjes moeten nog naar zijn nieuwe kamer. Aankomende zaterdag komt pap lief onze kamer aftimmeren en kunnen we starten met verven en behangen. En daarna de babykamer nog sauzen en dan inrichten en klaar is kees. mmmm 3 maanden is dan toch wel kort haha! :D

De kamer van Jesse is bijna helemaal af (moeten nog wat dingen opgehangen worden) maar verder is het allemaal af.
De babykamer blijft zoals die is, maar alles moet gepoetst en afgsopt worden, kleertjes gewassen, spullen uitgezocht, evt nog wat spullen kopen etc.
De enveloppe van de geboortekaartjes, de bedankjes, etc moet ook nog.
Komt allemaal wel goed....en ja als we een maandje verder zijn, zal ik er waarschijnlijk iets stressiger over denken ;)
Wij gaan in dec nog op vakantie, sinterklaas, kerst, dat vliegt dan allemaal voorbij hè.

Ja die maand is het rennen vliegen enzo... haha maar dan is het voor je het weet januari en das ook wel de bedoeling haha! Ik kan de babykamer ook wel zo laten, maar ik ben het groen ervan een beetje zat!! :D Nu een lekker vrolijk kleurtje rood!! :D

Liefs

Terug
Bovenaan