Rustig hier!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

Wat is het hier ja ontzettend rustig!! Dat was toen ik hier voor het eerst kwam ehhh zo'n 4,5 jaar geleden wel anders! Toen was de site ook nog heel anders maar vind het nu wel heel erg rustig! Is dit altijd zo?

liefs MamaLenR

Nee ik merk idd ook dat het nu effe wat rustiger is.
nu is het in het weekend soweiso altijd wel rustiger en maandag avond begint het altijd weer drukker te worden.

Het is hier inderdaad rustig! Ik was hier 4 jaar geleden ook actief, en inderdaad zag het er toen anders uit, maar was het ook veel drukker :)
Daar gaan we wel even verandering in brengen :)
MamaLenR, jij heb je NOD volgens mij hetzelfde als mij (24okt). Spannend!

Gr.Yvon

hoi dames, er is inderdaad geen kip te bekennen hier.echt heel weinig beweging en reacie.ik heb vandaag of morgen mijn nod. nog niks wat lijkt op een ongi, maar wel een hoop kwaaltjes.hetgeen mij het meest opvalt is een ijzersmaak die ik al een paar dagen heb.alles met prik smaakt niet en appelsap smaakt ook naar ijzer.dit had ik bij mijn twee eerdere zwangerschappen ook.dus ik vreet een bezem als ik niet zwanger ben, maar een eerder test was negatief, dus morgen nog maar eens.ben beniuewd
groetjes

Das wel heel jammer dat het zo rustig is!! Wij zijn toen de site veranderde ook weggegaan omdat het niet goed functioneerde! Op de vorige site was ik moderator maar op het einde konden wij aan alle ellende ook helaas niks meer doen!

Was toch altijd heel gezellig om alles te delen!
@esther hoop voor je dat het raak is!

spannend esther.

pfffff en de andere dames wat denken jullie wel of niet?

hier geen idee!! Heb nog nooit gehad van kwaaltjes ofzo in het begin! Bij beide meiden was het enige bewijs dat ik had een een positest want anders zou ik niet eens merken dat ik zwanger was! Dus we wachten rustig af!

iderdaad het vorige forum werkte op een gegeven moment niet meer. toen ben ik maar gestopt. dus wel leuk om hier weer te kwebbellen. maar inderdaad errggg rustig.

Terug
Bovenaan