Rustig hier!!

@esther, spannend ik heb morgen mijn NOD. Voel weinig moet ik eerlijk zeggen, af en toe een vlaag misselijkheid. Wat wel anders is is dat ik geen eetbuien heb gehad zoals ik altijd heb waneer ik ongesteld moet worden. Duimen maar voor elkaar.......

hoi dames, vanmorgen getest en helaas, negatief.maar mijn temp is nog hoog en ongi daar is ook niks van te merken.ik snap er niks van maar als ik morgen niet ongi word dan heb ik waarcshijnlijk weer te vroeg getest. maar ja...ik ben gewoon ongeduldig.wil weten of ik het goed voel.heb vandaag wel even gevraagd bij de apotheek of je ijzersmaak van uitwerkende pil kunt krijgen...niet dus.dus of zwanger of naar de huisarts want zelfs chips smaakt niet zoals normaal.meisje daar adviseerde nog een dag of twee te wachten en dan opnieuw te testen.dus tja...veel verder ben ik niet.groetjes esther

Wanneer is je nod? Ik zeg altijd ( hoe moeilijk ook) om pas na je nod te testen! Er gaat namelijk nog vaak wat mis en dat nemen we dan bv aan voor onze ongi... En zo bespaar je een hoop verdriet! Ik hoop dat je snel weet waar je aan toe bent want dit is niks!! Ik ken het helaas maar al te goed! Ook ik moet nog ff wachten! Ga standaard nergens vanuit heb je minste teleurstellend!

hoi mamaLen R
ik had gisteren of vandaag nod.nog niks van ongi te bekennen en temp is nog steeds verhoogd. dus morgen nog maar eens testen.groetjes

Esther, ik heb een keer zo'n ijzersmaak gehad van het eten van pijnboompitten! Misschien bij jou ook het geval.

Succes

nee ,die heb ik ook niet gegeten.maar heb een nieuwe topic geschreven.
groetjes

Terug
Bovenaan