Rustig hier ;-)

Wenser

New member
Dag allemaal, wat is het rustig hier. Iedereen 's avonds op apegapen? Hier gaat alles goed, de combinatietest was goed, ik ben inmiddels 14 weken, de stress is eraf en het bloedverlies voorbij. Ik begin al een buikje te krijgen, jeuken dat t soms doet.... Ik gebruik elke dag olie om mijn buik in te smeren. Mijn bekken gaat veel beter dan een paar weken geleden, mits ik mijn oefeningen doe (bekkentherapie) en mijn rust neem. Mijn dochtertje van 3 til ik niet meer, dat scheelt de helft!
We hebben al een hoop kaarten en knuffeldingetjes gekregen. Heel lief! We moeten nu maar eens aan de slag, eerst de babykamer van mijn dochter omtoveren tot een meisjeskamer en dan de babykamer leegruimen, stucken, verven etc. want het is nu 'opslag'. Wij willen niet weten wat het wordt, dus het wordt een neutraal kamertje.
Verder gaan we eerst op vakantie volgende week. Lekker twee weken naar Frankrijk, dat kan nog buiten het seizoen. Ik ben er wel aan toe, ben best moe. Op mijn mamadag ga ik tussen de middag met mijn dochtertje TV kijken op bed en dan val ik zo in slaap.
Ik zou het leuk vinden om te horen hoe het met jullie is. Moeten jullie veel doen in huis voor de kleine komt? En hebben jullie vakantieplannen? Hoe is het met jullie buiken, en hoe reageert de omgeving?
Ben benieuwd.Groetjes Wenser
 
Hoi wenser,
Fijn dat het bloeden gestopt is en je je beter voelt!
Merk dat de drukte van de dagelijkse dingen zn tol eist...'s avonds volledig gesloopt! Hahaha!
We zijn nu druk bezig om ons nieuwe huis te verbouwen, kinderkamer wordt ook gelijk gedaan. Op 1 augustus gaan we verhuizen, erg spannend of het grootste deel dan klaar is!
HHierdoor gaan we dan ook niet op vakantie, misschien na de zomer een weekje weg in nederland ofzo.
Goh wat gaan de weken alweer snel! Merk dat ik af en toe echt denk van oh ja, ik ben zwanger! Heel anders dan bij de eerste!

Groetjes hester
 
Ja ik herken dat hoor, je doet het er meer bij, terwijl bij je eerste alles in het teken staat van de zwangerschap. Ik had toen zo'n boekje en nu dacht ik; het is ook wel leuk voor het tweede kindje als ik zoiets bijhoudt. Vorige week eindelijk gekochte en nu moet ik er nog aan beginnen ;-)
Was ook heel druk op werk, mijn oudste is bijna jarig en krijgt een nieuwe kamer waar we nog van alles voor moeten doen, en we gaan bijna op vakantie. Dan sta je er niet echt bij stil dat je zwanger bent ;-) Alleen met mijn bekken wel, elke ochtend zo'n hoge trap op op het station, dan merk ik het wel.
Veel succes met de verbouwingen. Wij gaan na de kamer van de oudste maar eens nadenken over het babykamertje ;-)
 
Hier gaat ook als goed.
Heb een lage bloeddruk en ben daarom erg moe.

Merle onze dochter van 11 md krijgt een andere kamer en de babykamer blijft babykamer.
Heb al behang gekocht en over 3wk kan ik de kamer leeg maken en dan komen ze het behangen.
Over 3wk stop ik met werken. Helemaal!!
Ik ben gastouder en heb daar een kamer voor de oppaskindjes en als ik gestopt ben kan ik die kamer ontruimen,poetsen, schrootjes gebr. Wit schilderen.
speelgoed uitsorteren en kan ik aan haar kamer beginnen.
Weet nog niet of we witte meubels kopen voor haar kamer of stijgerhoute meubels. Ligt er ook aan wat nr 4 wordt qua geslacht

Wij willen wel weten wat het word.
We zijn al wat namen aan het bedenken .
Mijn gevoel zegt een jongen

Maar is het mss een idee om deze groep voort te zetten op fb in een gesloten groep. Is makkelijker en toegankelijk als dit vind ik zelf.
Ik zit ook bij het julimama's-2013 en het is gezellig.

Wij gaan niet op vakantie ivm familieproblemen en we gaan ook trouwen in september.

Ik heb ook al een aardige buik.
Mensen zeggen, zo 4 das niet niks, krijg je het druk. Ik zeg dan gewoon ah met een groot rundveebedrijf kan ik er een 4de ook wel bij.
 
Hoi Anneloes,
Ik doe niet aan FB ;-) Hopelijk kunnen we soms nog de tijd vinden om even kort te updaten en anders houdt t vanzelf op ;-)
Grappig dat je al zo'n voorgevoel hebt. Ik heb het ook een beetje, mn. gebaseerd op dat ik mij anders voel dan mijn vorige zwangerschap. Daarom denk ik misschien ook een jongen. De oudste heeft een Thuka bed, inmiddels omgebouwd tot halfhoogslaper. Ideaal, nog wat extra speelruimte eronder!
Gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk. Wordt trouwen met een dikke buik idd. Ik vind het ook wel pittig hoor een bedrijf en 4 kinderen, en best weinig verschil in leeftijd. Maar het is ook hoe je er in staat denk ik.
Wij hebben nu vakantie, lekker uitrusten en bijkomen. Merk ook dat ik er aan toe ben.
GroetjesWenser
 
Dat scheelt, die zijn dat lekker zelfstandig. En ook fijn dat je wat jonger bent, dan heb je toch wat meer energie denk ik. Heb je bewust voor een wat groter leeftijdsverschil gekozen bij de kinderen? Of ben ik nu heel nieuwsgierig ;-)

 
Sorry voor de late reactie! :-(

De oudste was een huilbaby, was veel ziek, oor,keelontstekingen en met 1 1/2 zijn zijn amandelen verwijderd en heeft hij buisjes gekregen.
Toen is het beter geworden.
Toen duurde zwanger worden wat langer als gehoopt, 13 md
Helaas ben ik voor de eerste verjaardag van nr 2 buiten gezet door mijn toenmalige vriend :-(
En heb een nieuwe vriend gevonden. Hij had geen kinderen en na wat jaren samen wonen hebben we besloten om samen een kindje te krijgen.
Ook dat duurde incl miskraam met 12wk ook 12 md voor ik aantelde.
En nu dachten we we beginnen maar met "oefenen" zal wel weer lang duren maar nu was ik heel snel aan geteld, 1 cyclus gehad.
En hij is ouder, 42 jr dus daarom nu iets sneller achter elkaar

Daarom zit er bij de kinderen z,'n verschil tussen
 
Terug
Bovenaan