rustig vanavond

ik ben dagelijks op dit forum te vinden,bijna verslaafd aan   HIHIHI...
we zijn bezig voor ons 1ste kindje.
en we zitten in ronde 11,31 mei mijn NOD!!!

als het niet lukt ga ik gouw naar de HA!!!

en jij dan?

2e ronde 1e kindje!!! net begonnen eigenlijk sind halverwege maart gestopt met de pil!!!   dus nu flink bezig zeg maar!!

ik hoop voor jou dat je meer geluk hebt!!!!
want als het zo lang duurt is het niet leuk...

succes.........

maar ik ga,ben erg moe!!welterusten....

xxxtam80

goedenavond

Wij zouden ook van het weekend naar de caming maar met het weer en die nattigheid hebben wij er ook niet veel zin in
Nu kan ik nog hier lekker kletsen en anders lag ik daar allang op 1 oor haha

maar goed wie wat van mij wil weten vraagt maar raak

wij zijn bezig met ons 3de kindje en hebben er al 2 een dochter van 11 en een zoon van 9
en hadden eigenlijk in de planning al 3 willen hebben maar door medische kanten van de kinderen is het er nog niet van gekomen en was niet meer de bedoeling maar ik en mijn man kregen toch kriebels en mijn man meer dan ik

goed wie meer wil weten vraag maar raak

groeten van Romy

Hoi Romy.
Jij ook nog laat hier?
Ik reageer niet vaak, en lees wel mee, maar wilde net de pc uitzetten, toen ik besloot nog even alles te lezen..
Ik zit in ronde 1 voor ons derde kindje. Ook wij hebben al een meisje en een jongen van 6 en 3 jaar. Er zit ook wel wat verschil tussen, maar dat komt door de situatie. Vind het achteraf ook wel makkelijker denk ik. Hopelijk geen erge medische dingen bij je kids? Daar schreef je over..De vorige keren lang moeten wachten op je zwangerschappen? En alles goed verlopen?
Ik beide keren binnen 3 maanden raak, maar dat benauwd me nu wel moet ik zeggen. Wel relaxed dat het nu gewoon heel leuk zou zijn om nog een keer mee te maken.
Maar even spannend, dat wel..Wanneer is jou NOD?
Ik zit nu in mijn vruchtbare dagen..jaja
Succes, en hopelijk is dit geluk ook voor jullie nog een keer weggelegd..
Zou het leuk vinden weer wat te horen..
Groet R

Terug
Bovenaan