rustig

A

Anoniem

Guest
Ik lees maar de hele tijd van kinderen die geboren worden, rommelende buiken enz.
Zijn er ook mensen zoals ik waar alles nog rustig is.
Ik heb geen voorweeen, geen harde buiken, niks.

Mijn kindkje beweegt nog zoals altijd. Gewoon zo af en toe een golf door mijn buik.
Maar verder....stilte (misschien voor de storm)

Ik ben de 9e uitgerekend (39 + 1)

Groetjes

Hier nog zo één hoor. Ik word gewoon jaloers als ik zie dat al die mama's al hun baby's vast kunnen houden.

Maar ja...ik kan die van ons er ook niet uitpraten haha...

Groetjes, Mirjam (nu 39 weken...zucht)

gek hoor en we zijn al wel 39 weken....
zou het een voorbode zijn...als ik helemaal nog geen oefen weeen heb gehad, zou het dan nog heel lang duren voordat t kindje komt. Of kan t ook plotseling op komen zetten en doorzetten?

Het valt nog wel mee hoe ongeduldig ik ben....ik verveel me gewoon en soms voel ik me echt brak van t slechte slapen. Dan kan ik t wel enorm zat zijn.

Maar mijn familie....die zegt dat ze me waarschijnlijk niet meer zien voordat de baby er is.
Die is bang om afspraken te maken omdat t dan misschien niet door kan gaan enz.
Ik word er gek van...ik kan toch niet stoppen met leven.
Ik moet toch wat doen.....

De verloskundige zei vanmorgen dat jet helemaal niet persé veel voorweeën enzo hoeft te hebben. Ik heb dat dus ook niet. Mijn buik is wel eens wat aan de stevige kant, maar om dat nou te omschrijven als een harde buik....volgens mij niet hoor.

Ik heb juist nog wel veel dingetjes gepland, maar dan gewoon ondervoorbehoud. Ik voel me nog prima, dus waarom niet? Ergens hoop ik wel dat die afspraakjes niet door kunnen gaan, maar ik verveel me anders ook erg hoor!! Ik hou ook helemaal niet van lezen...ja, tijdschriften, maar die heb ik allemaal al uit haha.

Gewoon nog even wachten dus...en stomme dingetjes verzinnen om te doen :S

Ik plan inderdaad ook gewoon onder voorbehoud hoor.
Ik hou wel van lezen, maar niet de HELE dag. En je word er ook zoooo sloom van.
Nou zit ik al even achter de computer en ik voel aan mijn zere kont dat ik weer wat anders moet gaan doen.

Wie weet kan ik me ertoe zetten om wat huishoudelijk werk te verrichten.
Ik zit in mijn gedachten te wachten op nesteldrang en ik wacht eigenlijk tot die komt...
Maar ik denk dat ik beter toch wel wat kan gaan doen, anders word t zo'n zooitje.

Bij mij is het ook nog rustig hoor!! hahaha maar ik moet nog 3,5 week...
Moet ook zeggen dat ze van mij ook best nog even mag blijven zitten, moet nog "zoveel' doen. En ben best een beetje bang voor alles wat komen gaat, ben ik er al wel aan toe??

Bij mijn eerste heb ik ook geen voorweeen ofzo gehad, hij is 2 weken eerder geboren. Zonder voortekenen ofzo.

Hier ook alles rustig! Wel harde buiken, maar die heb ik al vanaf een week of 16, dus zegt niets. Morgen ben ik 38 weken en moet zeggen dat ik ook nog gewoon vanalles plan. Ik sta er niet eens echt bij stil dat t dan misschien niet door kan gaan.
Ben dus gewoon nog lekker bezig met vanalles en nog wat. Al wordt t steeds minder hoor. En ik durf ook niet meer zo goed alleen het dorp uit.
We wachten dus gewoon rustig af. Wel gezellig dat er nog meer meiden zijn die in hetzelfde schuitje zitten! Succes allemaal met wachten.

grts, daantje

Hier allesbehalve rustig. Iedere nacht ieder half uur een harde buik waar ik wakker van wordt. Pffff
Ik hoop dat ie vannacht komt! 4 september is mijn trouwdag en het lijkt me een leuke datum om te bevallen.
Maar ik moet officieel nog tot 9/9 (ook wel een mooie datum)
Het slechte slapen   begint me wel een beetje te nekken. Doe helemaal niks meer behalve een beetje rondhangen in huis.

Terug
Bovenaan