rustig

Hier ook...
Zo nu en dan harde buiken, maar daar houdt het ook mee op. Onze baby beweegt nog goed in mijn buik en heeft het er prima naar zijn/haar zin volgens mij.
Niks anders doen dan afwachten... Ik vind dit toch een hele vreemde periode in mijn zwangerschap. Aan de ene kant kan vanavond de bevalling beginnen en aan de andere kant kan het nog 4(!) weken duren. Ik vind dat echt superirritant.

Ik voel me nog aardig goed. Gistermiddag nog een uur gewandeld met een vriendin, morgen ga ik een dagje naar mijn ouders.
Alleen vannacht heb ik niet zo'n leuke nacht gehad. Om 2 uur hing ik boven het toilet om het avondeten eruit te gooien. pfff... dat was minder.

Nu maar even rustig opstarten. Stap zo even op de fiets naar de stad, vanmiddag maar even bankhangen en vanavond heb ik nog een voorlichtingsavond over borstvoeding (op de valreep).

Fijne dag iedereen!!

Liefs, Aline

Hier ook alles redelijk rustig. Af en toe eens wat pijn in mijn buik, maar dat trekt snel weer weg. Ben vandaag precies 40 weken, dus hoop eigenlijk dat het niet heel lang meer gaat duren. Begin het behoorlijk zat te worden. Vooral het slechte slapen 's nachts. Ik bedenk me maar dat het nog hooguit 2 weken zal duren. Maar ben stiekum wel een beetje jaloers op al die moeders die al bevallen zijn en na mij uitgerekend waren!

Groetjes Nathalie 40 weken

Hier is ook alles nog steeds rustig. Mijn vorige bevalling begon al bij 32 weken (dat was dus bij deze zwangerschap half juli geweest) dus ik zit vanaf die tijd al steeds te denken 'het kan nu elk moment gebeuren', maar ik weet dat dit kindje ook gewoon tot 42 weken kan blijven zitten. Dan wordt het dus nog begin oktober. Hoezo mooie spreiding?

Maar goed, alles is dus nog rustig. Het kan vanavond nog gaan gebeuren, maar kan dus ook gewoon nog echt 4 weken duren. Ik ga dus niet écht op het kindje zitten wachten, maar probeer nog zoveel mogelijk te ondernemen (voor zover de dikke buik en het zere bekken dat nog toelaten), anders wordt het nog wel heeeeeel erg lang wachten.

Verder heb ik van m'n vorige zwangerschappen wel geleerd dat een kindje zijn eigen ritme heeft en dat je daar als moeder niks aan verandert. Daar heb ik me dus bij neergelegd en dat valt me niet eens zo heel zwaar. Veel te leuk om zwanger te zijn, dus ik geniet er nog ff lekker van.

Dames, probeer er niet op te wachten (is moeilijk) want dan duurt het zooooooo lang.
Ik had dit dus bij Aylin ook, die was 11 dagen te laat.
Nu had ik zoiets van, het komt als het komt. En rekende eigenlijk weer op een kindje wat lekker bleef zitten. Maar misschien heeft deze houding wel geholpen, want Yasmine kwam 10 dagen te vroeg en supersnel.
Nog een tipje, gewoon dingen gaan doen en plannen. Anders heb je echt geen leven meer. Bij Aylin heb ik tot de laatste dag nog vanalles ondernomen. Anders wordt het alles wel erg saai.

Succes meiden, ik hoop dat jullie beebs snel mogen komen.

Miriam.

Nou troost je want ik ben 40 weken en 4 dagen zwanger van de eerste en heb nog nergens last van...snik snik....

Maar goed we wachten maar af

jacomien

Hallo,
Ik ben 38,4 week zwanger van de derde en bij mij is alles ook nog rustig. Ze ligt wel goed, nog niet ingedaald.
Beide meiden kwamen na 40,4 week(ook niet ingedaald), dus voor m'n gevoel moet ik nog even... Het kan natuurlijk anders gaan... Inderdaad, als je erop gaat wachten, duurt het lang.
Ik wordt wel bezig gehouden door de dames...
Groetjes!

gelukkig vermaak ik me ook wel hoor.
Ik heb zelfs zoiets van..ik heb nu die en die afspraak. T zou lastig zijn als ie eerder komt.
Maar aan de andere kant, als ik aan t aanrecht sta af te wassen denk ik mmmm mijn lichaam vind t wel genoeg allemaal.

Maar goed, binnen 3 weken heb ik mijn baby in ieder geval....
(ben nu 39 weken en 5 dagen)

Groetjes

Terug
Bovenaan