A ANONYMOUS_USERNAME feb 27, 2014 #9 Hoe heb je hem genoemd. Voeg mijn maar toe Danielle Maas uit hoeven ben ik
I Irissweet feb 27, 2014 #10 Hij heet augustus moeder 2014 Ik had hem staan als geheim, maar nu even als openbaar gezet, misschien dat die dan wel gevonden kan worden. Ik ga je in elk geval opzoeken Danielle
Hij heet augustus moeder 2014 Ik had hem staan als geheim, maar nu even als openbaar gezet, misschien dat die dan wel gevonden kan worden. Ik ga je in elk geval opzoeken Danielle
A aaltje2 feb 27, 2014 #11 het lukt niet! ik ga nog wel proberen hoor! anders mag je me toevoegen; Alie Bouwkamp
A ANONYMOUS_USERNAME feb 27, 2014 #12 Yes, gelukt! Ik heb ook een andere naam, maar die plaats ik hier even niet
I Irissweet feb 27, 2014 #13 Ik hou de Facebook groep nog even openbaar zodat het wat makkelijker te vinden is. Dus als we straks echt gaan kletsen komt die op besloten
Ik hou de Facebook groep nog even openbaar zodat het wat makkelijker te vinden is. Dus als we straks echt gaan kletsen komt die op besloten
A ANONYMOUS_USERNAME feb 28, 2014 #14 Gelukt! Ik heb wel een account samen met mijn man maar ik ben eigenlijk de enige die berichtjes post ;-)
Gelukt! Ik heb wel een account samen met mijn man maar ik ben eigenlijk de enige die berichtjes post ;-)