ruzie met de bovenbuurman

Wat een idioot!!!! Ik denk dat ik zijn deur echt had ingetrapt. Blijf van mijn meisje af, want anders heb je echt een probleem. Soms is dat ook niet echt de manier, maar mijn man en ik zijn dan echt heetgeblakerd.

Ik ben blij dat het met je meisje goed gaat.

Succes met jouw akelige buurman.
Groetjes Linda

Wat een enorme kl**tzak!
Ik ben niet snel boos, hoor, maar hier zou ik toch ook witheet van worden!
Ik zou de kans alleen niet krijgen hem een mep te verkopen, mijn man zou hem waarschijnlijk al knock-out hebben geslagen... (nou ja, niet echt natuurlijk... ik zou manlief wel tegenhouden, mishandelen is toch een stapje te ver...)
Maar ik begrijp je gevoel!

Ik heb dit ook aan mijn man verteld en hij vroeg of jullie nog hulp nodig hadden met deuren intrappen .

Is het vandaag alweer wat beter met het plekje op Jayla's hoofdje? (Helemaal vergeten te vragen?)

Groetjes Ilona

Tjonge jonge........ Dit zou ik ook echt niet pikken!!! (En dat is nog zacht uitgedrukt)
Je moet er toch niet aan denken wat er had kunnen gebeuren..??
Vreselijk! Ik zou toch klachten in blijven dienen. Ik hoop voor jullie dat er toch eens iets aan gedaan wordt.

Lien.

Hoi Mariella,

Zo wat is die vent een kl**tz*k zeg jee hee ik weet ook niet wat ik gedaan had.
Maar ik vind het knap van je vriend dat ie zich in heeft kunnen houden de mijne had dat namenlijk niet gedaan die was echt naar biven gevlogen. Hij is heel rustig altijd en heb niet gauw ruzie met hem   maar met zoe iets staat ie niet voor zichzelf in .
Hoe gaat het nu met de kleine meid

Groetjes lonkie

Terug
Bovenaan