Ruzie tijdens week 23 zwangerschap

Ik en mijn vriendin hadden gisteren ruzie en nu heb ik een schuldgevoel...
Het zit zo mijn vriendin (22) en ik (24) gaan aankomende maandag trouwen, alleen het gaat heel goed tussen ons en hebben heel veel zin in de komst van de kleine, maar haar hormonen schieten door het dak en ik ben seksueel gefrustreerd, omdat haar libido weg is.
Gisteren werden we uitgenodigd voor een bbq aankomende vrijdag en ik wil graag heen, maar het is haar teveel en we hebben al wat staan op de planning. Ik ben nogal van het doordrammen en mijn vriendin is van haarzelf ook best pittig.
Ik kan het moeilijk laten om iets los te laten, dus op het gegeven moment ging ik haar dingen verwijten over weinig intimiteit en zei ze dat ik egoïstisch ben. Het is gelukkig onschuldig, maar het is natuurlijk niet fijn net een week voor de bruiloft en met het kindje op komst.
Ik heb sorry gezegd, maar wat kan ik doen?

Luister naar haar! Zwangerschap doet ontzettend veel met een lijf en, wat je zelf ook al zegt, hormonen gieren door haar lijf. Betekent niet dat je alles van haar moet accepteren, maar als zij aangeeft dat het haar teveel is, luister daar dan naar.
En wat betreft haar libido, blijf daarover met elkaar in gesprek. Het ligt niet aan jou waarschijnlijk, maar als je erachter kan komen door erover te praten waar het wel aan ligt kan je misschien op andere manieren op zoek naar de intimiteit die jij mist.

Jullie hebben maandag een bruiloft. Daar zitten meestal wel wat voorbereidingen aan. Daarnaast is ze zwanger, dat kost voor sommige vrouwen op zich al energie.
Als je vrijgezellenfeest nog niet geweest is, zou het zomaar kunnen dat dat je planning van vrijdag is.

Er zijn websites, die speeltjes verkopen om bij je libido probleem te helpen.

Je kan toch ook alleen naar de BBQ gaan? Doet mijn man af en toe ook hoor. Ik ben nu 35+4 zwanger van de tweede en heb ook echt niet overal energie voor. Eigenlijk is het heel goed dat zij haar grenzen aangeeft.

En qua libido, tja, bij de eerste had ik wel zin, maar nu bij de tweede ook nauwelijks. Ik 'help' mijn man dan wel af en toe.

Trust me, dat komt uiteindelijk allemaal wel weer goed. Probeer een beetje geduld te hebben.

Alvast veel plezier a.s. maandag! En zorg ervoor dat zij genoeg eet en drinkt. Je wordt erg geleefd op zo'n dag.

Terug
Bovenaan