<p>Hallo allemaal ik ben even ten einde raad ik ben nu 11+4 dagen zwanger alleen loop ik tegen aan aantal dingen aan mijn hormonen zijn erg wisselend ik ben het ene moment erg vrolijk en het andere moment gaat het minder of erg slecht ik slaap ookal een paar weken heel slecht alleen voel ik mij erg alleen en niet begrepen door mijn partner ik heb erg veel pijn in mijn lichaam en door de zwangerschap word het steeds erger en erger waardoor ik met somige dingen hulp nodig heb mijn partner probeerd steeds gemeenschap te krijgen en ik blijf aangeven dat het niet goed gaat omdat ik erg veel pijn heb maar hij begrijpt mij er niet in en blijft heb proberen en het is erg verveveld voor mij om het soms wel 5 x op een dag te moeten blijven aangeven we hebben ook best veel ruzie daardoor raak ik in paniek en val ik nogal snel flauw net voor de zwangerschap ben ik ook 35 kilo afgevallen door een buikoperatie waar ik nog wel last van heb mijn partner kan ook best gemene dingen zeggen zoals dat ik hem kleineer iedere dag en iedere dag loop te zeuren en niet goed genoeg ben waardoor ik aardig boos kan worden ook is Het sins de zwangerschap dat zijn familie mij bedreigt door te zeggen naar mijn huis te komen en mij wat aan te doen het gaat allemaal van kwaad tot erger ik heb zoveel stress en ben echt iedere dag aan huilen ik zit met mijn handen in mijn haren omdat ik niet meer zo goed weet wat ik moet doen Groet samantha </p>