S'Nachts wakker.

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik ben heel lang weggeweest want de computer deed het niet.
Nu even een bericht van mij.
Het is middenin de nacht en ik zit beneden wakker te zijn.
Ik slaap niet goed te warm of niet lekker liggen ik ga er tegenwoordig maar uit want anders lig je maar te woelen.
Het kan zo zijn dat ik dan pas om 6: 00 de slaap weer vat en s'morgens doodmoe wakker wordt.
Ga bewust al later naar bed omdat ik hoop te slapen.
Ook raad de verloskundige mij aan om toch s'middags te gaan slapen.
Dit ivm te moe worden te voorkomen.
Hebben jullie dit ook??

ben benieuwd.
GR JEANETTE

Hoii

Ik slaap ook zo slecht, word wel een paar x per nacht wakker. meestal omdat te lang in 1 houding lig end us anders moet gaan liggen. Maar meestal duurt het dan wel even voordat ik weer slaap. Veelal omdat ik dan ook ineens allemaal ga lopen piekeren ( of ik er wel aan toe ben om weer moeder te worden enzo)
Nog 1 weekje en dan gaat mijn zoontje weer naar school, en dan ga ik ook zeker weer een middagdutje doen!

Hoi,

Ik slaap ook al een hele tijd slecht. Omdat alles zeer doet beneden s'nachts met slapen.
Soms ook omdat ik gewoon niet moe ben. Overdag doe ik dan weleend even een dutje.
Maar echt slapen is dat niet.

Vervelend is het wel. Maar ik denk dat het ook te maken heeft met gewicht wat je extra hebt, dat je naar de bevalling toe gaat, etc.

Succes allemaal met jullie rust.

Liefs An 37 weken en 3 dagen zwanger

Hoi,

Ook ik slaap erg slecht 's nachts. Wakker om te plassen, harde buiken of gewoon wakker.... zie het maar een beetje als voorbereiding op de gebroken nachten als de baby er is       :-(

Ik heb het gevoel dat als ik een middagslaapje doe ik s' nachts nog langer wakker ben. Toch doe ik het soms, omdat mijn dochter s'nachts geboren is en dan kan je je energie hard gebruiken!
Nou heb ik ook niet vaak de mogelijkheid om s middags te gaan slapen, mijn dochter is nog net geen vier en gaat nog niet naar school, maar slaapt ook niet meer   's middags. Ik laat haar wel een uurtje ofzo op haar kamer spelen en dan ga ik even tv kijken op bed, zodat mijn lichaam wel even echt rust heeft.

Succes met de laatste loodjes, groetjes

Ik slaap inderdaad ook ontzettend slecht s' nachts. Meestal slaap ik eerst een paar uurtjes om vervolgens rond drie uur klaarwakker te zijn en honderd keer naar de w.c. toe te lopen......terwijl ik dolgraag wel wilt slapen.
Tegenwoordig ga ik er ook maar uit. Ik heb vanwege deze zwangerschap een bed beneden staan en dan ga ik daar op liggen en wat tv kijken ofzo. Dan slaapt mijn man in ieder geval door! Meestal val ik pas tegen een uur of zeven weer in slaap. s' Middags doe ik dan ook inderdaad nog even een dutje die varieert van 20 minuten tot anderhalf uur!

Groetjes Hanneke

Mmmm, ik had vannacht wel met je willen computeren hoor. Want ik heb de hele nacht beneden op de bank met tijdschriften gezeten. Ik dreef mijn bed uit, had al last van voorweeen en de buren hadden een feestje, die zaten luidruchtig te wezen buiten in hun jacuzzi. (voordat jullie denken, zo, die Moon woont luxe, die jacuzzi van de buren is gelijk ook de hele achtertuin, )

Ik probeer wel overdag te slapen, al is het maar een uurtje, want als ik overdag niet slaap, slaap ik ´s nachts niet beter of zo, dus ieder slaapje is mooi meegenomen.

Slapen is inderdaad af en toe een probleem 's nachts. Ik doe dan ook al vanaf het begin van de zwangerschap een middagdutje. Meestal tussen de 1 en 3 uur durend afhankelijk van de nacht ervoor. Maar bij mij is het de eerst dus die luxe heb ik gewoon. Maar ik heb het zelf ook echt nodig.

Ik slaap 's nachts ook ontzettend slecht. Val 's avonds wel heel snel in slaap, pak dan een uurtje of 2 en word dan wakker. Vanaf dat moment moet ik bijna ieder uur plassen en weet ik van ellende niet meer hoe ik moet liggen. Het is ook een stuk erger geworden sinds ik dat zeil in bed heb liggen. Zweet me nu helemaal een slap in de rondte. Heb er nu een badlaken overheen gedaan maar dat krult weer op. Overdag slaap ik alleen als mijn dochter ook gaat slapen. Tot voor kort sliep ze elke middag nog ongeveer 3 uur, maar sinds mijn zwangerschapsverlof is begonnen is dat opeens voorbij . Slaap overigens 's nachts niet slechter als ik een middagdutje heb gedaan, soms zelf beter.

Groetjes Nathalie 38 5/7

Terug
Bovenaan