's avonds weer huilen

Na een periode van redelijke rust 's avonds, is Wouter weer erg onrustig 's avonds. Hij kan dan lang huilen. Herkent een van jullie dit? Voor mij is dit nieuw.
Verder doet hij het prima. Hij groeit hard en kletst er lustig op los overdag. Ook begint hij te draaien en moet alles wat hij pakt in zijn mond. Eten blijft lastig. Alles wat hij eet moet hij bezuren met kramp. We hebben nu weer bijna 2 weken niets extra's gedaan naast zijn flessen, maar hij wil niet altijd meer echt zijn flessen. Hij wil happen.
We gaan vandaag maar weer eens peer proberen. Nu hebben we er weer tijd voor. Menno (onze zoon boven Wouter) heeft een aantal dagen in het ziekenhuis gelegen met longontsteking
 
He dat is ook niet fijn! Niet voor jullie maar ook niet voor Wouter. Ik heb eigenlijk geen tips voor je. Sorry. Hier is het net andersom. Ravi wil alleen melk en nog geen fruit of groente hapjes.
Ik hoop dat Wouter niet te veel last van krampjes gaat krijgen en dat de avondrust snel weer terug keert. Veel succes in elk geval.
groetjes en liefs Hanneke
 
Ze hebben soms tijden dat ze onrustig zijn. Tandjes, sprongetjes... noem maar op! Lastig hè? Ze kunnen je ook al flink uit gaan proberen op een gegeven moment dus het is heus niet erg om ze een keertje te laten huilen...

Bedenk dat het vanzelf weer over gaat!
 
Elise heeft het ook een weekje gehad...dat ze waar ze normaal gewoon ging slapen zonder enige moeite in 1 keer de boel bij elkaar ging schreeuwen! Zo huilde ze zo een uurtje..en wat er nu was...paar dagen later voeding geminderd en voor het slapen fles met pap gaan geven!! Verder was het maar weekje en daarna geen problemen meer gehad.

Beterschap met Menno..is hij weer helemaal opgeknapt?
 
We zijn langzamerhand over naar 4 flessen, waarvan 3 met rijstebloem en dat geeft rust. Hij liep ( nou ja, lag) steeds zo te klieren met zijn flessen.

Menno knapt gelukkig weer op. Hij heeft wel een flinke jas uitgedaan. Maar hij eet weer en speelt weer. School is nog wat te veel, dat komt wel weer.
 
Terug
Bovenaan