's morgens nat

Ik gebruik altijd pampers, maar sinds een week is Stijn iedere ochtend nat....Hij slaapt op zijn buik, en daar is het dus ook nat. Nu gebruik ik overdag altijd baby dry en 's nachts actifit (vanwege buikslapen). Dit ging altijd prima. Maar nu dus niet meer. Ik gebruik nu luiers uit zo'n pampers maandbox, maar dat zullen toch wel dezelfde zijn of zou daar het verschil in zitten??
Welke luiers gebruiken jullie nu?? Oja ik gebruik maat 5.

Dat horen uiteraard wel dezelfde te zijn als in de gewone pakken. Is hij misschien wat meer gaam drinken voor het slapen gaan?

Wij gebruiken altijd Kruidvat luiers. Nu ook maat 5 want de 4+ hadden toch niet genoeg absorptie vermogen. Ze lekken weleens door maar echt zeer weinig. Op het kdv gebruiken ze Pampers maar die vind ik toch mimder prettig.

Misschien ook eens proberen?

Liefs

Ik gebruik Aldi luiers en heel zelden lekt het iets door . Ik verschoon als die naar bed gaat jij ook ?

Drinkt hij veel dan ?? Ayoub is ook een buikslaper , wij gebruiken al een tijdje maat 5 hier .

suc6

Afgelopen nacht grotere romper aangedaan zodat het allemaal wat minder strak zit....nog alles nat....vanavond maar weer met een babydry proberen ipv actifit...en anders ga ik idd kruidvat maar eens proberen....ben nu iedere dag slaapzakken en pyjama's uit aan het wassen.....

Terug
Bovenaan