's morgens nat

Wat jammer zeg!! Ik zou niet weten wat je dan nog meer kan gebruiken, of proberen. Dure grap zo als je van alles pakken hebt gekocht.

Misschien Etos huismerk of AH merk? Ik vind die persoonlijk waardeloos maar sommige dames zijn daar heel tevreden over.

Vandaag een pak pampers 5+ gekocht...eigenlijk pas vanaf 13 kg, maar kan het allicht proberen.

Stijn drinkt nu zijn sap uit een rietjes beker. Hoeveel kan daar in 250 ofzo? Die drinkt hij zo'n anderhalve beker op, soms wel 2. En dan nog 150 melk in zijn pap en nog 250 melk. Is ook wel veel als ik het zo optel of niet...?

Aldi luiers nog niet geprobeerd....als pampers 5+ niet werkt, dan die misschien maar een halen.....

Heb ondertussen een flinke voorraad luiers staan....maar voor overdag maakt het gelukkig niet zo heel veel uit, dus die gaan wel op. Moet hij alleen niet van die enorme poepluiers hebben. Dan werken ook niet alle luiers even goed....

Ja hij drinkt wel lekker goed zeg !

Hier pap 180cc , 140 fruitfles , tussendoor 50cc , avondfles 180cc , dan ook zn toetje .

Hopelijk gaat het met de pampers beter .

jeetje wordt hij dan ook eerder wakker daardoor zielig zeg ! Kan cb niet tips geven of na 18:00 minder drinken ?

Terug
Bovenaan