Hallo dames,Bedankt voor jullie reacties. Ik geef de borst en dus ook 'snachts en dan drinkt ze erg lang en gulzig. Dus kennelijk heeft ze het echt nodig. Nu geef ik haar om een uur of twaalf half 1 de laaste voeding(borst) en dan ben ik zelf helemaal op. En dan komt ze weer om half vijf of vier uur, dus veel slaap heb ik nooit...helaas! Ik geef haar wel af en toe de fles bijv. als mijn vriend moet oppassen of als ik even een middag dutje wil doen en er is iemand die haar kan voedden. Ik wil het wel afbouwen maar ja, dat gehuil midden in de nacht klinkt dan nog harder dan overdag. Dus ik weet niet zo goed hoe ik dat moet aanpakken. Ik wou dat ze lekker doorsliep en pas in de ochtend kwam voor haar 1ste voeding maar ja, ze is ook te vroeg geboren en we hebben lang moeten sukkelen doordat ze niet krachtig genoeg zoog en doordat ze in het ziekenhuis de fles kreeg dus de borst is bij mij echt een lang intensief energievretend proces geweest en nu gaat dat eindelijk wel goed maar moet ik nog wat voor die nacht voedingen vinden. Ik ga het denk ik maar eerst 's proberen met een flesje om een uur of elf. Ik maak haar 's nachts niet wakker maar ze komt zelf steeds. Zucht en ben nu ook doodop dus ga zo maar naar bedje toe. Tot gauw allemaal, hoop dat jullie nog wat tips hebben...thanks,
Elly