Hoi, sinds 1 a 2 maanden wordt Caspar 1 a 2 keer per week huilend wakker rond 03.00 / 04.00 uur. Ik probeer dan alles om het voor hem op te lossen (wel / niet troosten, schone luier, wel / niet bij mij in bed, speentje etc.). Maar niets helpt. Als ik hem uiteindelijk een fles warme melk geef blijkt dat vaak de oplossing te zijn. Hij slaapt dan direct daarna. Hij geeft zelfs duidelijk aan dat 100 ml te weinig is en drinkt bijna een fles van 200 ml op (30 over of zo). Herkent iemand dit? Is dit normaal? Iemand tips. Hij tijgert, kruipt bijna, sinds een week of drie. Verbruikt dus meer energie? Daarnaast is dit begonnen toen hij een week flink ziek is geweest waarin hij weinig at en dronk. Dus in het begin dacht ik "een inhaalslag". Maar daar lijkt het nu wel te lang voor te duren. Alle meningen zijn welkom! Dat ik er 's nachts uit moet vind ik niet eens zo erg. Eigenlijk ben ik gewoon te bang dat ik hem te veel geef en dat ik een te dik kindje krijg. Tot op heden zat ie precies op de midden lijn na vrij licht geboren te zijn (2.950). Zo, een heel verhaal!