's nachts honger bij 8 maanden??

heb vandaag ethans schema weer om gegooit en dat gaat goed heb het zelfs weer voor elkaar dat hij in de ochtend slaapt..

heb nu
6uur bv
9uur fruit
12uur brood + bv
15uur bv of eventueel koekje met thee/water(moet ik nog even kijken
18uur avondseten + bv
en rond 22uur papfles hopelijk slaapt hij dan door tot 6uur

en heeft nu zelfs smorgen van half 11 tot 12 geslapen en ligt nu ook weer te slapen

Het klinkt alsof je mannetje het erg gezellig vind dat je hem voedt 's nachts!
Connor had ook van die gezelligheids-nachten, hoe meer aandacht hoe beter! Nu geven we hem alleen een speentje als ie wakker is en hij slaapt weer. We hebben het hem afgeleerd door hem rustig 10 minuten te laten huilen, dan troosten (niet uit bed halen), 10 minuten laten huilen, troosten.......
Je moet hierbij natuurlijk wel zeker zijn dat ie een schone luier heeft en bijv. geen last aan zijn tandjes ofzo.......
Nu slaapt ie weer gewoon door of wil graag zijn speentje. Maak het vooral niet te gezellig. Ze krijgen er niks van om ff te huilen, dat hebben ze soms ook nodig om dingen zelf te verwerken, zonder dat wij er weer tussen komen met ons troost gedoe als bezorgde papa's en mama's

nachts was altijd kort maar hij had ook trek want hij dronk gewoon echt beide borsten leeg..

maar nu met de papfles om 10 uur savonds slaapt hij tot half 6/6uur

Hier iemand die al 3 maand neit meer doorslaapt en elke nacht nog 1 of 2 x wakkker word. hier krijgt ie geen fles.. maar het is elke avodn drrama.. en steun van manlief vergeet het maar. ik moet het helemaal alleen doen.

Ik heb geluk dat zins een maand of 2 mijn man het door heeft hoe zwaar een nacht kan zijn omdat hij een nacht moest lopen omdat ik flinke koorts had..

Zins dien helpt hij waar het kan snachts
Gelukkig slaan de papflessen aan en slaapt meneer heerlijk van 10 tot half 6/6 uur en heeft zelfs een meer tot half 8 geslapen

Terug
Bovenaan