S nachts slechte slaper

Mijn zoontje, morgen exact 16 maanden, is nooit een goede slaper geweest. Het ging 2 maand geleden een paar nachten heel goed, maar de afgelopen week weer steeds slechter.

Hij word veel wakker s nachts en is dan heel onrustig en verdrietig. Krijsen in zn bed. Word alleen rustig als hij iets te drinken krijgt. Afgelopen nacht was dat wel 5 x. Wie heeft een idee wat dit gedrag veroorzaakt en hoe we het op kunnen lossen ? Overdag slaapt hij nog 1 x en als de beste dan moet ik hem zelfs wakker maken. Ongeveer van 12 tot 14.30/15 uur.

We hebben al van alles geprobeerd, maar het zou voor ons hele gezin zo fijn zijn als iedereen weer eens een volledige nacht slaap zou krijgen.
 
Even een gok, kan het onvoldoende voeding zijn? Die van ons kan niet slapen als ze geen twee flessen nutrilon krijgt. Met 2,5 jaar. Ongeacht dat ze verder wel goed eet. Dus kan echt een specifieke voedingsstof zijn. Niet alleen hoeveelheid.
 
@essil bedankt voor je reactie en het meedenken. Met nutrilon zijn we met 13 maanden gestopt. Hij krijgt wel nog een dikke fles melk voor het slapen gaan, maar dat is het. Het is een super goede eter, dus kan het mij bijna niet voorstellen maar wie weet .. De moeite zeker waard om het te proberen! 
 
Terug
Bovenaan