S nachts wakker en huilen

Hoi meiden ik geef nog bv en s avonds krijgt ze een pyjama papje en bv ben ik net twee dagen meebegonnen maar al weken dat ze snachts huilend wakker word en dat ik haar dan even de speen moet geven of even laten merken dat ik er nog ben en de ene keer voed ik haar om vijf uur s ochtens de andere keer pas om zeven uur. Luier verschoon ik ook voor die tijd. Wat kan dit zijn of wat kan ik doen dat ze wel door slaapt?? Dit breekt me echt op elke nacht overdag slaapt ze ook naar twee keer en soms maar 1 X.
Meer moeders die dit merken

Haar dag schema.
Als wakker word laten we zeggen 7:00 bv
10:00 broodje
11:00- 12:00 bv en slapen proberen
15:00 fruit en of koekje slapen proberen
17:00 warm eten
Tussen 19:00-20:00 bv in een flesje voor de nacht
Sinds kort nu ook pyjama pap 100 cc erbij.

's nachts zou ik proberen de luier niet meer te verschonen, als ze straks doorslaapt maak je haar hiervoor ook niet wakker. In principe moet dat goed gaan met 1 luier voor de nacht.
Bij ons slaapt hij meestal wel de hele nacht door, laatste tijd word hij 's avonds af en toe gillend wakker. Is dan echt overstuur, denk dat hij dan ergens even last van heeft. Speentje en zn knuffel geven vaak wel rust, anders pak ik hem even op tot dat hij wat rustiger is. Leg hem dan terug, soms dan nog echt hard huilend, dan hem slaap lekker zeggen en weglopen. Hij is dan in hele korte tijd echt weer stil.
Je weet toch niet altijd wat er aan de hand is, hopelijk slaapt ze snel wat beter door!
Liefs

Terug
Bovenaan