S nachts wakker en huilen

Ik kolf mijn bv ook af en ze krijgt naast de pyama papje ook nog bv in een difrax fles. En s nachts helpt speen enzo niet meer de laatste twee nachten gaan redelijk alleen nog wel vaak heen lopen dat ze heel hard huilt.

Wij hebben dit ook heel lang gehad. Uiteindelijk hielp het bij ons om er helemaal niet meer naartoe te gaan en dan valt ze vanzelf weer in slaap. Wij hebben dit ook niet gelijk gedaan en ik ben zelfs 2 nachten bij m'n ouders gaan slapen, want mijn man wordt vrijwel niet wakker als hij eenmaal slaapt. Sindsdien slaapt ze over het algemeen gewoon door.

Het kan natuurlijk zijn dat ze een sprongetje gaat maken in haar ontwikkeling en dat ze dat 's nachts aan het verwerken is.

Heel veel sterkte in ieder geval, want het is inderdaad om gek van te worden.

Ik zie in je schema dat je haar rond 15.00u nog laat proberen te slapen.. misschien moet je dat niet doen... dan is ze goed moe om 19.30u en slaapt missi zo door! Succes...

Ik heb haar nu weer ingebakerd was er net toen ze 7 maand was mee gestopt en nu heeft ze alweer twee nachten door geslapen tot 7:00 ongeveer.
Alleen naar bed brengen is nog probleem overdag niet huilt ze 2 à 3 min en slaapt ze doe pcies hetzelfde zeg het zelfde maar pff uiteindelijk nog even voeden en ze slaapt

Terug
Bovenaan