's nachts wakker worden

Balen van het overgeven. Misschien een buikgriepje zonder koorts? Hopelijk snel over, want al die viezige was is ook weer niet fijn. En Jordy schrikt er misschien ook van als hij moet spugen.
Ik durf het bijna niet hardop te zeggen, maar hier is het een paar weken best rommelig geweest 's nachts, maar Leah heeft nu al weer 2 nachten gewoon doorgeslapen..... wel af en toe een gilletje ofzo, waarschijnlijk droomt ze dan. We hoeven er in ieder geval niet meer uit 's nachts. Heerlijk hoor, hoewel de wallen onder mijn ogen nog echt niet zijn verdwenen :-(

Hier is het slapen ook een drama, maar godzijdank alleen overdag.
Het is op 1 januari begonnen, met oud & nieuw sliep ze netjes door het vuurwerk heen maar met de knallen op nieuwjaarsdag raakte ze in paniek.
En toen onze buren aan het verhuizen en klussen waren op 2 januari ging het helemaal mis. Bij elke klop van een hamer of geboor raakte ze totaal in paniek. met als gevolg dat ze dus niet meer naar bed wil 's middags. Ik heb van alles geprobeerd, gordijnen open/dicht, knuffel in bed etc etc.
Ze gaat huilen zodra ik haar neerleg, en ze word telkens weer huilend wakker. Gelukkig houden de buren er een beetje rekening mee, maar er is gewoon meer herrie naasst ons, en daar word ze telkens weer wakker van.
En daardoor is ze overdag weer moe, soms gewoon te moe en geprikkeld om te gaan slapen en zo is het visieuze cirkeltje weer rond.
En mama is ook aarig doorgedraaid inmiddels....
Dus voor alle moeders:STERKTE GEWENST !!!

Bianca

Terug
Bovenaan