s nachts wakker...

@Blossom: heb de gehele periode dat ik bv gaf (bijna 11 maanden) chronisch in de lappenmand gezeten en merk dat ik ook nu nog (of zou het 'nu weer' ivm zwangerschap zijn?) veel vatbaarder ben dan vroeger. Ik was namelijk nooit ziek, hooguit 1x in de 3 jaar een onvermijdelijke verkoudheid, maar that's it..

Moederschap is geweldig maareh... best uitputtend.

X
Evje

@Blossom: geen idee of je je ergens tegen moet wapenen haha. Heb wel gelezen dat volle maan invloed heeft op de geboorte. Ik denk eigenlijk en sprongetje. Rond 13 maanden komt er weer 1, dus dat kan best!

Groetjes, Irene

pfff... wat een herkenbaarheid!
Ik wordt snachts gewoon wel eens wakker van Floors dromen. Maar ze kan ook ontroostbaar huilen, en als je dan over haar ruggetje wrijft wordt ze weer rustig, en dan alles zonder wakker te worden...
Ze slaapt ook ineens tussen de middag een uur minder, en is dan rond 5 uur half zes stierlijk vervelend. huilen, op schoot willen zitten, of eigenlijk niet, maar ook neit zelf spelen, slapen, in de box of iets anders, en dus alleen maar huilen> En nergens mee af te leiden... Hoop maar dat het snel over is, want af en toe heb ik dan ook echt de neiging om mee te huilen. Als je dan al weinig geslapen hebt, en je dochter is ook nog eens zo...

Pfff...

leifs,

T

@truckerbabe, heeeeeeel herkenbaar hoe je je voelt! Jouw omschrijving past precies in de mijne....ik hoop maar dat het snel over gaat.
En hopelijk is het een sprongetje en geen karakter eigenschap.

@de rest.
Misschien een tip...afkloppen onze kleine dame slaapt weer een paar nachten door maar laat nu een spotje aan in de badkamer zodat het een beetje licht is in in haar kamer en volgens mij vind ze dat fijn!!!
Misschien vind ze het wel gewoon te donker en is ze bang??
Baad het niet dan schaad het niet

Hier ook weer 2 goede nachten, YES!! Dat doet een mens goed, hahaha...

Weten jullie nog hoe (brak) we er vorig jaar bij zaten? Pffff... dat is niet iets waar je met heimwee aan terugdenkt, toch? Wel de knuffelbaarheid van zo'n pietepeuterig baby'tje, maar die gebroken nachten... ik mis ze voor geen goud!

Terug
Bovenaan