s nachts...

Jeempie, je dochter is 8 wkn oud. Ze heeft behoefte aan geborgenheid, aan troost, aan haar moeder!!!! Ik heb borstvoeding gegeven en mijn zoontje kwam 's nachts gewoon voor voedingingen hoor! Hij lag in zn wieg naast ons bed, dus ver hoefden we niet te lopen. En het geven van flesvoeding is echt geen garantie voor door kunnen slapen. Wodt je zelf nooit wakker 's nachts?
 
kan me voorstellen dat je ook wat aan jezelf denkt hoor, ik weet hoe slopend de eerste 10-12 weken kunnen zijn, ik zat er ook helemaal doorheen en nog steeds ben ik heel erg moe. Natuurlijk staat het belang van je kindje voorop, maar een kindje heeft ook niets aan oververmoeide ouders. Dus ik kan me voorstellen dat je naa roplossingen zoekt, die zowel voor jou als je kindje goed zijn. Niets mis mee hoor!
 
dank je wel en geborgenheid, wil je mij soms zeggen dat ik dat niet geef als ik liever 's nachts door slaap?
En wat anders ik vraag niet om dat soort reacties maar naar tips en of jullie dit ook hebben gehad.
Schijnbaar zijn er altijd mensen bij die het beter denken te weten en als je iets vraagt wil dat niet direct zeggen dat ik geen geborgenheid geef.
Maar goed diegene die dit zeggen zullen het wel beter weten.
Maar meiden die me wel advies en tips hebben gegeven, Bedankt.
 
Ben het met je eens, het is altijd zo makkelijk om een oordeel over een ander te vellen, dan krijg je gewoon het gevoel dat je geen goede moeder bent en dat ben je natuurlijk wel! Dus gewoon lekker advies vragen als je dat nodig hebt, doe ik ook!
 
ja zeker doe ik ook maar ik zit zeker niet te wachten op die oordelen. Net of ze het allemaal zelf zo goed doen... geven ze zelf wel geborgenheid??
Nou ik wil nou ook niet gaan zieken en verlagen tot dat niveau, evengoed bedankt!!!
 
Terug
Bovenaan