S.O.S....!!!!

Help!
Ik weet het niet meer!
Al maanden zit ik elke avond met mijn zoon van nu 9 maanden op.
Ik leg hem op bed... meestal is hij ongeveer een half uurtje stil en dan begint de ellende...
Huilen... en heel hard!
Het lijkt echt als of hij pijn heeft.
Hij trapt met zijn benen, schud met zijn hoofd etc.
Toen hij zo'n 3 maand was is er reflux ontdekt.  Maar daar heeft al minder last van.
Hij tobt ook vaak met zijn oren. Deze week zijn we nog met hem bij de arts gweest. Zijn oren waren idd troebel maar niet ontstoken.
Maar goed... dat kan al niet maanden lang het probleem zijn.
Aan de ene kant denk ik ...er is echt wat... hij heeft pijn.
Maar aan de andere kant... dan moet hij er sávonds toch ook last van hebben?
Ik krijg s'middags al buikpijn omdat de avond er weer aan komt...
Wie heeft er tips?  Ik zie het echt niet meer zitten.
Dit duurt te lang...

Thanks!!!  

Dit komt mij niet bekend voor. Maar het lijkt mij toch dat het niet helemaal goed zit.....

Ik heb laatst ook zo'n avond gehad met mn dochter, en ik was kapot.... De volgende avond begon het weer, en ging ze ook aan haar eczeem jeuken. We hebben toen voor het eerst de hormoonzalf gesmeerd, en met 20 seconden was ze weer vrolijk... Er bleek die 'huil' avond toch echt iets aan de hand te zijn geweest, jeuk..... Het was dus niet, zoals wij eerst dachten, een jengel uitprobeerbui. Ik kan me niet voorstellen dat jouw kindje al maanden 'gewoon' vervelend is......

Heb je al het alternatieve circuit geprobeerd. Homeopaat, of osteopaat...... Is je kindje al nagekeken op bijvoorbeeld KISS?   Baat t niet, dan schaad het niet toch????

Ik wil je in ieder geval heeeeel veel sterkte wensen. Het is niet niks als je kindje zolang zo overstuur is.....

Hoi meis,

Wat ontzettend vervelend! Kan me voorstellen dat je het helemaal hebt gehad. maar ja, je kindje laten krijsen is natuurlijk ook geen optie.

Als hij ergens last van zou hebben, dan zou hij dat 's nachts ook moeten hebben. Slaapt hij als je hem eenmaal weer in slaap hebt wel de hele nacht door?

Het kan wel hoor, dat hij al zo lang last heeft van zijn oren. Dat had het zoontje van een van mijn vrienden ook. De oren waren niet continue ontstoken, maar toch had hij hier veel last van elke avond als hij op bed lag, omdat er dan meer druk op zijn oren kwam te staan. Sinds hij buisjes heeft gekregen gaat het wel goed.

Kalmeert hij verder alleen als je hem uit bed haalt, of lukt het ook om hem te kalmeren als hij nog in zijn bed ligt? Je zou dan kunnen proberen om bij hem naast zijn bedje te blijven zitten en b.v. over zijn hoofd aaien tot hij weer in slaap valt. Dit werkte bij onze oudste altijd wel als die 's avonds krijsend wakker werd en niet meer wilde slapen. Gelukkig was dat geen maanden achter elkaar, maar vaak wel een paar avonden.

Verder tips heb ik niet voor je. Ik sluit me wel aan bij de vorige reactie. Heb je al in het alternatieve circuit gekeken.

In ieder geval veel sterkte en hopelijk voor jullie allemaal weer snel rustige avonden.

Groetjes,
Susan

Bedankt voor jullie reactie's.
Overdag is er dus bijna nooit wat aan de hand.
hij is savonds ook erg last van boertjes etc.
Ik heb echt van alles geprobeerd.
Naat zijn bed zitten... bij ons bed.. laten huilen.
hij is nu net een half uurtje rustig en ik zit met kromme tenen achter mijn laptop..
Bang dat het "feest " weer gaat beginnen.
Alternatief heb ik nog niks geprobeerd.
Ik geloof (de) daar nooit zo in.
Hoe kom ik bij een osteopaat terecht? Wordt het vergoed?
Aan de ene kant ben ik boos en denk ik op zo'n moment.. bekijk jij het maar. Maar aan de andere kant maak ik me zorgen en kan ik het niet aan zien.
Het gezegde is: "Mothers knows best"
Maar deze "Mother" weet het echt niet...

bij een osteopaat kun je zelf een afspraak maken, je hebt geen verwijskaart of iets dergelijks nodig. Op www.osteopathie.nl kun je er een in jouw buurt vinden. Daar staat ook een lijst met alle zorgverzekeringen en vergoedingen. Dan weet je meteen of het door jouw verzekeraar vergoed wordt.

Ik ben er met mijn dochter ook naartoe geweest, en ze kwam er helemaal relaxed vandaan! Alsof ze even lekker gemasseerd was....

Ennuh, volgens de osteopaat zijn bevallingen vaak een oorzaak van huilen tot op latere leeftijd. Het kan zelfs als je volwassen bent nog voor chronische klachten zorgen. Vooral hele snelle bevallingen en keizersnedes zijn 'berucht'. Het zou dus goed door de keizersnede kunnen komen.....

O ja, de behandeling bij 'mijn' osteopaat kostte 70 euro per keer. Ik hoefde trouwens maar 1 keer te komen. Maar standaard is geloof ik 4 behandelingen bij baby"s en jonge kinderen.

Terug
Bovenaan