S.O.S....!!!!

Ik ben met Stef ook bij de Osteopaat geweest. Dit na een heftige bevalling. Eerst een paar uur flinke weeën zonder ontsluiting omdat hij uit het bekken was gekropen en er geen druk op de baarmoedermond was. Vervolgens na in sluitlakens te hebben gelegen was er eindelijk 2 cm ontsluiting en zijn de vliezen gebroken. Vervolgens is hij 2 uur later al geboren. Dus al met al moet het voor hem geen pretje geweest zijn. Stef had in elk geval blokkades in zijn nek en in zijn bekken. Na 4 behandelingen bij de osteopaat waren de blokkades opgelost. Al na 1 behandeling zagen we duidelijk resultaat en na de 4e behandeling bleef het ook goed gaan.

De meeste zorgverzekeraars vergoeden een gedeelte van de kosten. Het is afhankelijk van welke zorgverzekeraar en welke aanvullende verzekering je hebt hoeveel er vergoed wordt.

Dus ik zou zeker een afspraak maken. Want het huilen kan zeker te maken hebben met de zware bevalling die is geëindigd in een keizersnede.

Groetjes,
Susan

Hi! Ik heb hier geen ervaring mee, maar wil je wel heel veel sterkte wensen. Als Sophie een paar moeilijke avonden heeft ben ik al kapot, laat staan dat je dat al een paar maanden hebt. Ik hoop dat je snel een oplossing vind en wil me verder aansluiten bij de vorige berichten. Ik ben zelf nooit bij een osteopaat geweest maar hoor er heel veel goede berichten over.

Liefs!

hoi, ik herken het probleem wel een beetje.
Joris is veel ziek geweest en ook veel last gehad van de oortjes, dus toen hij savonds gilde ging ik hem natuurlijk meteen halen, maar na een tijd bleek hij echt niks te hebben. ben bij het cb geweest. en toen ben ik begonnen met hem boven te troosten. even mee naar de logeerkamer rustig zitten en kletsen en dan terug naar bed. dit soms meerdere malen per avond, maar na een week sliep meneer savonds weer.
hopelijk werkt het bij jou ook, ik weet hoe irritant dit huilen is.

succes

gr floor

Terug
Bovenaan