saai hier, ik mis het nu al!

Ik heb het al gevonden!
Inmiddels heb ik me aangemeld, maar ik moet nog wachten op groen licht. Ben benieuwd...
Hopelijk is er daar wat meer te kletsen dan hier en kan ik snel meedoen!

groetjes, Esther

ik heb me ook al aangemeld op het andere forum,
maar deze is een gewoonte geworden hihihi
en wat iemand hierboven ook al zei, dit forum is overzichtelijker
helemaal mee eens

ben blij te zien dat ik niet alleen hier ben hihihihi

ik vind dat nieuwe forum ook wel even wennen met die andere indeling. maar t is  wel leuk als je het eenmaal doorhebt. Alleen heb ik niet meer de illusie dat ik alles gelezen krijg, ik sla nu best veel onderwerpen over waar ik niks mee heb.

Hoi Allemaal die nog over zijn hier!!!

Heb ook eigenlijk geen zin om te verhuizen!!! Het is nu wel rustiger hier maar nu ook makkelijker bijlezen voor me!!!
Vond het ook te druk worden en moet zeggen dat ik bij het nieuweforum maar moet afwachten of je het allemaal bijgelezen krijgt!!! Maar wel jammer dan iedereen mee is gegaan!!!
Maar ik blijf in ieder geval hier!!! 1forum vindt ik genoeg!!!

Liefs Sandy

ik heb ff gesnuffeld aan het andere forum.
het is er lekker druk en gezellig.

maar ik ben niet meer zo'n actieve forummer, en dat schijnt daar niet te kunnen . en het is hier inderdaad wat overzichtelijker, zeker nu het wat rustiger is geworden! Hopenlijk gaat de boel  hier niet helemaal uitsterven?

ik ben niet van plan dit forum te laten uitsterven, al ben ik ook niet zo'n actieve forummer meer. Maar persoonlijk vind ik andere forum erg onoverzichtelijk, kon er geeneens wijs uit waar in te loggen/ aan te melden etc. Feit dat ik toestemming moet vragen om mee te mogen doen, stuit me erg tegen de borst, dus blijf ik gewoon hier.
Groetjes mira, mama van jaap

Op bijna ieder forum moet je jezelf aanmelden (lees registreren) en behoor je je te houden aan de algemene regels die gelden op de forums. Dat de meeste mensen die regels niet lezen, tja, dat is hun eigen verantwoordelijkheid. Als je jezelf ergens aanmeldt ga je op dat moment akkoord met de regels.
Omdat ons forum nieuw is wijzen wij de leden op de regels, dus komt men niet voor verrassingen te staan maar is alles duidelijk.

Nog even over het gebruik van het forum. Als je op de beginpagina komt, staat er rechtboven in een simpel menu, waar men alle mogelijkheden aantreft om in te kunnen loggen ed.
Lijkt mij onwaarschijnlijk dat dit niet handig zou zijn. Alle onderwerpen zijn gerangschikt op thema en in een oogopslag weet je of er nieuwe berichten zijn gepost sinds je laatste bezoek.
Maar ach, als jullie JG makkelijker vinden, wie houdt je tegen. Iedereen is vrij in haar doen en laten.

Terug
Bovenaan