natuurlijk zijn we blij dat we zwanger zijn, maar het is vooral heel hard werken. En ik begrijp heel goed dat het heel erg moeilijk te verkroppen is voor mensen die niet of moeilijk zwanger kunnen worden, maar zwanger zijn is echt niet altijd een feestje. Ik ben nu 33 weken zwanger van de 3e, heb ook een miskraam gehad dus ben ik totaal... eh... eh... een HELEBOEL weken zwanger geweest 
Maar om even terug te komen op de originele post: het klinkt eigenlijk een beetje alsof jij een baan nodig hebt. Je zegt dat je wereldje heel klein wordt en dat je alleen maar bezig bent met zwanger zijn en je kindje... lijkt het je niets om na een paar maandjes ergens aan het werk te gaan? Je wereld wordt er een heel stuk groter van en je voelt je heerlijk even jezelf, en niet alleen maar mama
misschien een idee voor je....
Maar om even terug te komen op de originele post: het klinkt eigenlijk een beetje alsof jij een baan nodig hebt. Je zegt dat je wereldje heel klein wordt en dat je alleen maar bezig bent met zwanger zijn en je kindje... lijkt het je niets om na een paar maandjes ergens aan het werk te gaan? Je wereld wordt er een heel stuk groter van en je voelt je heerlijk even jezelf, en niet alleen maar mama