Saar geboren!

Op 5 juli is twee dagen te vroeg, Saar geboren! Net 3000 gram. Ze is in een half uur tijd geboren. Ik had al, zonder ergens last van te hebben, 5 cm ontsluiting! De verloskundige brak mijn vliezen waarna ik ben gaan douchen. Na tien minuten kreeg ik persdrang. De vk keek en ik bleek 10 centimeter te hebben! Ik mocht gelijk gaan persen! Na de eerste perswee bleek de navelstreng om Saar haar nek te zitten. Even paniek omdat deze erg strak zat. Bij de tweede perswee is Saar geboren! Wat een turbo bevalling! En dat terwijl ik de bevalling van Floortje al snel vond gaan 1e kindje in 3,5 uur).
De verliskundige had erop gehamerd dat ik vroeg moest bellen deze keer en ik ben blij dat we dat ook echt gedaan hebben. Anders had de vk tniet geredt en waren wij in psniek geweest omdat de navelstreng om Saar haar nek zat.
Gelukkig is t allemasl heel goed gegaan en was ik devolgende dag alweer aan de wandel.
Nu een week later gaat alles hier goed.
Ben weer helemaal mobiel. Alleen jammer dat mijn buik ook al helemaal weg is, dat maakt t wat onwerkelijk.

Iedereen die nog moet bevallen wens ik heel veel succes en geniet nog even van je buik, want voor je t weet mis je hem alweer.

gefeliciteerd met je dochter!!! wat een turbobevalling zeg!!! En dat hebben er al meerdere gehad... ben benieuwd of het bij mij ook makkelijk mag gaan... we zullen het zien!!!

Jullie lekker genieten als gezin he!!

hahaha nou ik teken voor zo'n bevalling. Heel erg gefeliciteerd en geniet van elkaar. Wat betreft genieten van die buik.... hij zit nu zo in de weg dat ik me er nog niets bij voor kan stellen om hem te missen.

Wat een hoop te gekke bevallings verhalen zeg! Krijg je toch wat meer vertrouwen in een goeie bevalling :)

Gefeliciteerd meis!!
Geniet lekker!! en dikke kus amanda

Terug
Bovenaan