Dank jullie wel voor alle lieve berichtjes! Ik wens iedereen zo'n bevalling toe. Bij Floortje heb ik drie dagen nodig gehad om aan het idee te wennen dat ik ineens een dochter had. Nu was ik daar op voorbereid, maar dat t zo snel zou gaan!
Op t moment dat ik dacht : oh ja, dit zijn weeen, was Saar al geboren!
Toch mis ik haar wel in mijn buik. Die bewegingen en t feit dat ze nog alleen met mij samen was.
Wij wilden graag twee kindjes en zijn blij dat t twee van die prachtige en gezonde dochters zijn geworden. Omdat dit mijn laatste zwangerschap is geweest heb ik extra proberen te genieten en alles bewust mee te maken. Dat ga ik wel missen, maar als ik dan kijk wat ik ervoor heb terug gekregen, kan ik alleen maar trots zijn!
Groetjes aan jullie allen!
Op t moment dat ik dacht : oh ja, dit zijn weeen, was Saar al geboren!
Toch mis ik haar wel in mijn buik. Die bewegingen en t feit dat ze nog alleen met mij samen was.
Wij wilden graag twee kindjes en zijn blij dat t twee van die prachtige en gezonde dochters zijn geworden. Omdat dit mijn laatste zwangerschap is geweest heb ik extra proberen te genieten en alles bewust mee te maken. Dat ga ik wel missen, maar als ik dan kijk wat ik ervoor heb terug gekregen, kan ik alleen maar trots zijn!
Groetjes aan jullie allen!