Sab Simple HELP!

<p>Hoi allemaal,</p><p> </p><p>Ik heb jullie hulp hard nodig.</p><p>Onze kleine Quinn is nu 6 weken en slaapt overdag erg slecht. In de avond ook woelig, maar valt gelukkig wel in slaap maar wordt vaak wakker van krampjes.</p><p> </p><p>We hebben al de Dr. Brown fles, voeden rechtop, laten hem boeren etc. </p><p>Ik heb Sab Simplex besteld, wat zijn jullie ervaringen en hoe dienen jullie het toe?</p><p>Ik ben erg moe inmiddels en hoop gewoon zo dat ons mannetje hierdoor beter gaat slapen zonder krampjes.</p><p> </p><p>Help.</p><p> </p>

Ik deed het in de fles (uit m'n hoofd 6 druppeltjes) e bij hele hevige klachten ook nog tussendoor op een lepeltje.
Het werkte hier het beste van alle dingen..

Heel veel sterkte!

Wij gaven borstvoeding(ofja ik haha) en wij gaven dan de druppeltjes voor de voeding op een lepeltje. En als hij er erg last van had soms tussendoor nog ook op een lepeltje. Ik hoop dat het snel voorbij is voor je kleintje!

Dat is fijn om te horen. Nog een vraag of jullie dit herkennen? Hij is nu 6 weken en laat ineens sinds 2 dagen best wel veel van zijn flesje staan en begint heel kort te huilen (3 seconden).
Ik ben bang voor verborgen reflux, maar tegelijkertijd zie ik ook dat hij krampjes heeft. Ik weet het gewoon even niet meer en de kinderarts sluit dit alles uit, terwijl ik zie dat er iets is.

Wij doen standaard bij iedere fles een paar duppels erin. Meestal 4 a 5. 
Ligt volgens mij ook aan hoeveel flesjes je geeft. Ik dacht dat ze op een dag maar 30 druppels mochten hebben, maar kan er naast zitten ;) 

Hier speelde het beide! Krampen & verborgen reflux. Ik dacht dat het alleen krampjes waren, maar merkte steeds vaker dat er melk omhoog kwam & dat ze daar last van had. Wat hier echt een redding is geweest is een voedingskussen met hoes. Hierop liggen ze toch wat schuiner en stroomt de melk minder makkelijk terug. En geeft sowieso een geborgen gevoel dus sowieso lekker om in te slapen.

Qua krampen zit je met 6 weken echt in de piek. Hier hielp bij ons niks. Van alles geprobeerd. Cina baby, infacol, kruikje, bepaalde houdingen & bewegingen. Het klinkt als een eeuwigheid, maar na 8 weken wordt het minder. Ik had er geen vertrouwen in toen ik er middenin zat en het voelde alsof het nog een eeuwigheid zou duren tot aan die 8 weken. Maar ze is inmiddels bijna 10 weken en de krampen zijn weg. Na 8 weken werd het echt meteen vele malen minder en vanaf week 9 waren ze als sneeuw voor de zon verdwenen. - hoeft natuurlijk niet bij elk kindje zo te zijn.. maar is meestal wel het geval.

Wij gebruiken dit nu bijna een week voor ons dochter van 4 weken. We dienen dit toe via een lepeltje en ik gebruik 5 tot 10 druppels per keer. Heel positief over de krampjes zijn echt minder en ze kan beter boeren en scheetjes laten.

Ik vond dit een wonder middel wauw wat werkte dit geweldig. 15 druppels in iedere fles (geef dit niet op een lepeltje) echt in de voeding. Na een paar flessen krampjes weg een weer een heerlijke rustige baby

Terug
Bovenaan