Sab Simple HELP!

Mijn zoontje was ook hel de eerste 10 weken, afgrijselijk zoveel gehuild, altijd na een voeding! Vanaf 9 weken werd het eindelijk langzaam beter.  Alles geprobeerd, andere spenen/flessen, geitenmelk ipv koemelk kunstvoeding, zelf anders eten (ik gaf mix kunst/borstvoeding) infacol, sab samex, niks hielp. Het enige wat echt leek te helpen was probiotica voor baby’s. 6 drupjes per dag bij een fles in. Wij gebruikten ‘Metagenics Bactiol Druppels’, bij de holland&barret/etos te verkrijgen. Ik gebruik ze nu weer (zoontje is 8 mnd) omdat zoontje lastig kon poepen. Gaat helemaal goed nu! 
Als newborn sliep hij door de krampjes overdag heeeel slecht (soms wel 8 uur achtereen wakker), dat maakte het waarschijnlijk erger. Als ik het opnieuw kon doen was ik meteen begonnen met probitica, was ik gaan inbakeren (geeft rust! onrust geeft ook dramkrampjes, kijk maar bij jezelf als je stress hebt/slecht slaapt), en had ik meer moeite gedaan om de baby te laten slapen overdag en echt de wakkertijd aanhouden (die max 1-1,5u is bij pasgeborenen). Dat had het waarschijnlijk voor zowel de baby als ons dragelijker gemaakt.  Ik las toevallig gister van iemand met dezelfde problemen dat ze een andere vitamine D en K is gaan geven, en dat dat ook leek te helpen. Die kende ik nog niet, is het proberen waard.

Top middel! wij geven het ook standaard in de fles. 4 druppeltjes. 
Je kan het ook eventueel op een lepeltje doen en geven, als de fles namelijk niet op gaat weet je niet hoeveel ze gehad heeft.
Hier vind hij het ook enorm lekker als die het op een lepel krijgt haha. bosbessen smaak geloof ik dat het is. 

Terug
Bovenaan