SAB-SIMPLEX

Dag mama's!!

FF een vraagie hier die kleine van me heeft ontzettend last van darmkrampjes. Maar nou heb ik gehoord dat ze in duitsland een middel verkopen bij de apotheek dat meteen helpt tegen darmkrampjes (sab-simplex) Mijn vraag is dus is er iemand hier bekend mee? Want ik begrijp namelijk niet waarom ze het in nederland niet verkopen. Alvast bedankt
kusjes karima
 
Hoi Karima,

Het is inderdaad niet te krijgen in nederland. Maar als ik het goed heb kan je het via een internationale apotheek bestellen en ik denk dat dat de apotheek in venlo is waar je ook je vaccinaties kan halen.

Heel veel succes ik hoop dat het werkt.
Je zal het vast wel geprobeert hebben maar toch ff je kan ook wat venkel thee toevoegen aan de fles (als je kv geeft.) 1 theelepel voor de fles maximaal 5x op een dag. Of als je bv geeft zelf venkelthee drinken.

Groetjes joyce mama van Mara
 
Hoi Karima!

Ik heb er ervaring mee en kan het je absoluut aanraden!!!!!!!!!

Begin ermee en binnen enkele dagen zijn de krampjes weg!!!!

Ik moest in 5 flessen 15 druppeltjes doen! Bij bv zul je het wel op een lepeltje moeten geven.

Geloof me, het is een wondermiddel!!!!! Het is compleet ongevaarlijk voor de gezondheid van de kinderen. Ik woon in het buitenland en kreeg het hier op op recept van de kinderarts voor zolang ik wilde.

Ze hebben het genomen totdat ze 4 maanden waren en toen zijn we gestopt. We hebben dus nooit meer kinderen gehad met krampjes!!!!!!

ABSOLUUT HALEN DAT SPUL !!!!!

Groetjes van een heel tevreden moeder.
 
Hallo Karima,

Het ene kind is natuurlijk het andere niet, daarom nog een tip voor het geval al het andere niet werkt: Cinababy druppels (apotheek) of ABC Dophilus poeder (reformwinkels). Vooral die laatste schijnt ook goed te helpen.

Die kleine van mij had nergens baat bij maar na maanden etteren bleek de oorzaak voor haar krampen koemelkallergie te zijn.

Hypoallergene voeding (als je fles geeft) kan ook helpen e/o voorkomen. Maar niet overschakelen van voeding als het niet absoluut nodig is. Altijd bespreken met KA of CB.

Sterkte en suc6!
Daphne
 
Hallo Karima,

Ik heb voor onze zoon Orthiflor van Orthica gebruikt, perfect net zoiets als ABC Dophilus, maar dan toch nog net ietsjes beter. Aangeraden door een osteopaat.
Kijk maar eens op orthica.nl.
Groetjes,
Liesette
 
HOi,
Ik heb ook geprobeerd om Sabsimplex te krijgen, maar zonder resultaat. Ha, apotheek en drogist hadden er nooit van gehoord en konden het op geen enkele lijst vinden, dus ook niet bestellen. Ik heb ABC Dophilus gebruikt en Nutrilon Omneo en de krampjes waren met 2 maanden weg. In plaats van dat je 3 tot 4 maanden bezig bent. Venkelwater en Cinababy hielpen niet.

Veel succes!
Machteld
 
Terug
Bovenaan