SAB-SIMPLEX

sab simplex is ook te verkrijgen in een apotheek in Borne, weet alleen niet welke apotheek

het werkt inderdaad echt perfect
ik heb het ook 4 maanden gebruikt en hij heeft nooit meer last van krampen gehad
 
ik heb ook sab simplex gebruikt en het is inderdaad een wondermiddel ik gaf de druppels voor elke voeding op een lepeltje omdat mike soms de fles niet helemaal leeg dronk.
ik kocht het gewoon in duitsland bij een apotheek (zonder recept verkrijgbaar)

groetjes jolanda
 
Lieve mama's !
ik gebruik nu sinc gisteren sabsimblex voor mijn dochtertje 
heeft het ook inwerkings tijd nodig ? Mijn Duits is egt heel slecht ! 
Mvg angelique
 
 
Ik ben ook aan t googlen geweest naar dan simplex en kom deze oude post tegen en wauw. Ik zie dat ik degene ben die deze post heeft aangemaakt in 2005. Het vervelende is, ik weet dus niet meer of het gewerkt heeft voor mijn dochter 13 jaar geleden. Zo veel geprobeerd destijds.
 
Hheb je al resultaat Angelique?
 
HGroetjes Karima
 
Sab simplex is voor ons DE UITKOMST. 8 weken lang vreselijke buikkrampen gehad. Eerste oorzaak koemelk allergie, na 6 weken de hele dag huilen naar na elke voeding een uur a ander half uur huilen (nog veel), alle foefjes en middeltjes geprobeerd. Bij 10 weken toch maar sab simplex gekocht vanuit Duitsland en na een dag een HEEL ander kind! Slaapt als een roos, lacht de hele dag en een enkel klein kraampje. Ik zeg; DOEN!!! 
 
Terug
Bovenaan