sab simplex??

hoihoi
ik heb ook sabsimplex in huis voor de kleine meid,ze is nu inmiddels 4,5 maand en heb het bijna op dan haal ik het niet meer.
ik vind het prima spul en heeft de afgelopen maanden goed gewerkt bij haar.
het is idd alleen in duistland te krijgen en ook bepaalde DA drogisten hier in omstreek.
ik woon in hengelo,daar kost het  8 euro terwijl in borne bij de DA drogist het  7 euro kost.en in enschede is het weer niet te krijgen bij de DA. dat wil idd per DAdrogist ook nog verschillen.
moet er wel ff bijvertellen dat ik cina baby niet heb uit geprobeerd en dat het buro heeft gezegt tegen mij dat ze even goed zijn ,maar dat elke baby verschillend erop reageerd zowel bij cinababy dan wel bij sabsimplex.
ps :er staat in de gebruiks aanwijzing 15 druppels per x ik deed maar 8 tot 10 druppels per x.dat was ook voldoende.
veel succes met het uitproberen daar van.

groetjes renate en een knuffel van rianka

hoi

Sab simplex heb ik ook wel van gehoord maar nooit gebruikt. Ik gebruik ABC dophilus, bij Thomas heb ik het gebruikt en nu ook weer bij Olivier. IS ook homeopatisch, het is een poedertje dat helpt de darmflora te ontwikkelen en is verkrijgbaar bij reformhuizen en dat soort winkels , google maar eens op ABC dophilus. Is dus volgens mij makkelijker verkrijgbaar dan Sab simplex

Succes

gr Kim

Hallo Overbeekje,

Hier nog een sab simplex gebruikster.
Ik zou je aanraden om het gewoon standaard in elke fles (15 druppels) te gebruiken. Wij hebben dit ook gedaan en we zijn er sinds ze 12 weken is vanaf en nooit meer last van gehad (is nu bijna 16 weken)
"normale" krampjes moeten rond 12 weken voorbij zijn, als ze na 12 weken nog aanhouden dan kan het ook iets anders zijn en zou ik als ik jou was dit even met je CB bespreken.

Succes!!

Liefs,
Nymue

Terug
Bovenaan