Sab Symplex tegen darmkrampjes

A

Anoniem

Guest
Mijn dochter van 3 weken heeft last van darmkrampjes. Nu weet ik dat het erbij hoort, maar als ik de pijn ook maar even kan verlichten, dan wil ik dat graag. Zo'n krijsend mensje met zichtbaar pijn is zo zielig! Nu ben ik 2 weken geleden begonnen met Cinababy, maar heb niet echt het idee dat dat resultaat heeft.
Iemand raadde me Sab Symplex aan, een middel dat in Nederland slecht te verkrijgen is, maar wel in Belgie en Duitsland verkocht wordt. Het schijnt dat dat middel niet schadelijk is en lucht in het maagje en de darmpjes helpt voorkomen.
Heeft een van jullie ervaring met dit middel??

hoi,

ik heb geen ervaring met het middel wat jij zegt en ik weet niet of je fles of borstvoeding geef maar onze dochter van 3 weken  heeft ook erg last van krampen en wij zijn over gestapt op een andere voeding namelijk Frico Comfort 1 dit is speciale voeding tegen darmkrampjes. We gebruiken het nu bijna 1 week en zien nu al resultaat.

Ook werd ons gemeld mocht dit niet helpen. dat we dan Infacol konden proberen.

ik hoop dat je hier iets aan hebt, want er niets vervelender dan een kind dat pijn heeft en de hele tijd huilt,

groetjes Masja

Hey Hallo,

Ook wij hadden alles geprobeerd venkelwater,venkelthee,cina-baby enz enz.
Toen toch maar "even" over de grens gereden (wij wonen tegen de grens aan)
en sab-simplex gehaald......wij waren hier erg blij mee.

We hadden vrijwel direct resultaat en ons mannetje helemaal.

Succes!!

(enne het gaat echt over hoor;-))

Ha,

Ja dat ken ik, ik woon in belgie en hier gebruik bijna iedereen dat!
Mijn jongens hebben daar gelukkig niet echt last van gehad maar ik heb het wel gebruik met goed resultaat, je betaald geloof 7euro voor een flesje, ong zo groot als de tandendruppels van vsm!
Vriendinnen van mij hebben (nou ja de kids dan) er ook veel aan gehad!

Gr MJ

Hoi,

Wij hebben het ook gebruikt voor onze tweeling. Vooral Thomas had erg veel last van krampjes.
Wij haalden die druppels bij Prins drogisterij in Almelo (OV), zij haalden die druppels speciaal in Duitsland.
Ze zijn ook bij sommige DA drogisten te verkrijgen heb ik gelezen op internet (Google).
Wij hadden ook Cinababy geprobeerd, dit hielp bij onze kids niet, maar elk kind is weer anders.

Groetjes Patricia (mama van Thomas en Sophie, 2 mei 2008)

Hallo,

Ook wij hebben ze gebruikt, bij ons in het dorp kon ik het kopen bij de reform zaak, Madelief. Onze zoon heeft er echt veel minder krampjes door gehad, hij is nu 3 maanden en we gebruiken ze nu sinds een paar weken niet meer, en de krampjes zijn gelukkig helemaal weg.

groetjes Linda

werkt geweldig!!!

Ik weet niet waar je woont maar in Hengelo (ov) is een drogist die dit verkoopt (mensink) en in Glanerbrug zit ook een drogist die dit verkoopt!  
kijk maar eens op www.drogisterijmensink.nl zij sturen het ook op!!

succes ermee!

groetjes kim

Hoi,

Na de cinababy die niet hielp bij ons meisje, zijn wij ook sab simplex gaan gebruiken, en ik vond het echt een wondermiddel! had een heel ander kindje..

Wij hadden ze besteld bij een apotheek in duitsland, die stuurde ze gewoon ook op .. het haalt de schuim vd melk en zorgt dus voor minder krampjes en lucht in de darmpjes.. het ruikt heel lekker want er zit vanille eb framboos in, na aantal weken gebruiken zijn we met 12 weken gaan afbouwen en deden we steeds minder in de fles.. nogmaals echt super ..

Groetjes

Terug
Bovenaan