Sabine hoe is het gegaan 2 maart? (en mijn verhaal)

A

Anoniem

Guest
Hoihoi,
Jij had je eerste meting toch ook vrijdag? En Lydia volgens mij ook. Hoe wastie?
Heb vrijdag 2 maart mijn eerste follikelmeting gehad en mijn eitjes groeien goed!!! Ze waren 10 tot 11 mm. Links meer dan rechts.
Morgen weer terug en dan zullen ze de punctiedatum bekend maken als het goed is.
Ben een tijdje niet hier geweest, want ben nog steeds verkouden, oorontsteking en voel me niet zo lekker. Dan komt de werking van de hormoontjes er nog bij, zoals de opvliegers. Maar verder gaat het hier wel lekker. Het is allemaal erg spannend.
Ik duim voor je en voor iedereen hier en brand nog steeds onophoudelijk kaarsjes!
Als er iemand zin heeft, ik heb een eigen web log, net als een paar andere meiden hier, dus als je zin hebt:

http://www.freewebs.com/babysonneveldt/

xxx

Hoi Deez,

Ik heb even gekeken op je log.
Ziet er gezellig uit!!!!!

Groetjes Kippie.

Hoi Deez,

fijn dat het zo goed gaat! Ik hoop dat er een mooi wondertje van mag komen!

Heel veel succes.

Groetjes Belle

Thanks meiden!!!
Vanmiddag om 14u 2e follikelmeting, ben benieuwd.......

Heb mijn 2e follikelmeting gehad en nu waren ze niet goed gegroeid helaas. Gonal f is iets opgehoogd en vrijdag weer een echo. En als het goed is is dan het einde een beetje in zicht van de 1e x.........

Hoi Deez,

Wat leuk en lief dat je aan me hebt gedacht. Ik ben ook een tijdje niet online geweest aan deze kant van de computer heerste er ook ziek zijn :) aar goed vrijdag had ik 1 groot ei en 1 kleine. Afgelopen maandag weer gekeken en is in overleg de ivf afgeblazen. Ik was er best kapot van maar had na de echo van vrijdag ook niet echt ergens opgerekend. Nu krijg ik aankomende vrijden iui nr. 5 en gaan we de volgende cyclus maar een nieuwe poging proberen.

Hoe staat het er bij jouw voor. spannend zeg dat je de punctie binnenkort hebt.
Ben benieuwd om te lezen hoe het je is vergaan.

Ik lees het wel weer

Liefs Sabine

Sjeee Sabine, dat meen je niet. 1 groot ei...? Wat kan dan de oorzaak zijn?
Dat is echt een klap in je gezicht denk ik.........Ik zal duimen dat iui vrijdag dan goed gaat hoor en dat dan daar een wondertje uit gaat komen.
Sterkte meis

Hoi Deez,

Nou ze wilden de puregon niet teveel ophogen ivm overstimulatie. Daar kan ik nog wel inkomen maar ik vond het wel vervelend dat ze afgelopen vrijdag niet besloten het voor het weekend op te hogen. Ik had zoiets van in 3 dagen tijd zal ik echt geen overstimulatie krijgen maar goed ik ben geen arts dus het zal wel.

Eerlijk gezegd ben ik er eigenlijk wel rustig onder door de echo van vrijdag had ik het horror senario al voor me gezien dus was het eigenlijk een bevestiging van wat ik dacht. Vanavond heb ik de pregnyl gezet en vrijdag op naar iui5. Ik moet zeggen ik heb zoiets van het moet maar, maar ik heb niet zoiets van ow misschien lukt het. Bij de laatste keer is namelijk ook al gezegd dat iui voor ons niet werkt. maar ja de wonderen zijn de wereld niet uit en als het nu raak zou zijn val ik echt stijl achterover.

Ik hoop dat jouw eitjes in ieder geval de komende echo gegroeid zijn zodat je naar een punctie door kan.

Liefs Sabine

Terug
Bovenaan