Sabine hoe is het gegaan 2 maart? (en mijn verhaal)

Hoi Deez

Hoe is het vandaag gegaan met de meeting?
Ik zelf ben al geweest, ze waren nog klein, maar het waren aan elke kant met z'n 6en, dus wie weet wordt het nog wat leuks. Mag volgende week dinsdag in de herhaling. De dosis wordt niet verhoogd, omdat ik al eens een overstimulatie heb gehad, je klapt tegen de muur (ik was super emotioneel, had knetterende koppijn en ik voelde mijn eierstokken zitten, ze waren zo groot als een tennisbal, deed dus pijn) Moest een week lang elke dag naar het ziekenhuis. Echt een afrader dus..........
Ze zijn positief in het ziekenhuis en ik ook.
Sabine wat balen dat het een iui gaat worden. Ik zal voor je duimen.

Liefs

Lydia

Hee Lydia,
Dan zitten we misschien wel gelijk haha!!!!
Ik moet ook dinsdag weer terug. Ze groeien toch niet zo door dan dat ik gehoopt had.
Links heb ik er een stuk of  5 van rond de 13/15 mm en rechts een stuk of 3 van 13 mm.
Ik spuit sinds afgelopen dinsdag iets meer en dat blijft zo.
Dit wordt onze eerste poging, dus zijn ze wat voorzichtiger ivm overstimulatie en kan het volgens de gyn beter iets langer duren.
Geduld is een schone zaak, dus wachten we maar geduldig.
Zou wel lachen zijn als we gelijk liepen.
Ik duim hard hoor voor dinsdag, dat ze dan goed gegroeid zijn!!!!
Ik ben wel snel emotioneel en heb opvliegers af en toe, heb jij ergens last van?

Sabine hoe was jouw IUI?

xxx

Hoi Deez

Ze kunnen beter langzaam gaan. Ik heb 1 keer met iui gehad, dat de eerste meeting een ei was van 9 mm en bij de volgende echo was het al weer vertrokken. Er zat daar maar 4 dagen tussen. Die muts lette niet op en gaf een nog hogere dosis. Ik was woest.
Ik keek net op het   schema na de grootte en wat denk je, hij heeft het vergeten op te schrijven...........duhhhhhhhhhhhhh. Erg handig........niet. Ik kan je dus dinsdag meer zeggen.
Wat ik merk van alle hormonen is dat ik moe ben en iets emotioneler en ik heb het stervens koud.
Die slimme man van me zag de progestan bolletjes en wilde ze in de koelkast leggen. (dit zijn vaginale pillen) Ik heb verteld dat als hij dat doet, ik er voor zal zorgen dat hij er eentje inwendig krijgt in zijn manlijkheid. Hij vind dat geen  fijn  idee

Liefs

Lydia

hoi Lydia,

waar moet jij Progestan voor nemen als ik vragen mag?

Ik had er vandaag mee moeten beginnen als de IUI was doorgegaan, maar dit was dus niet het geval..

Liefs Janu

Hoi Lydia en Deez,

Ik hoop dat jullie eitjes flink doorgroeien en inderdaad liever traag maar goed als snel en niet zo goed.

Mijn iui is goed gegaan. Ik stond vanmorgen op met een vreselijke buikpijn zat al een smoes te verzinnen om niet naar het ziekenhuis te gaan want ik kon amper rechtop lopen maar goed per maand is er maar 1 kans dus toch maar gegaan zit ik zo te vertellen dat ik buikpijn heb zegt ze dat is je eisprong. Die heb ik dus nooit eerder zo bewust meegemaakt. Hoop dus dat het dit keer ook raak mag zijn en anders gaan we met ivf starten met 150E puregon en hopen dat mijn eitjes dan wel mee willen werken.

Ik blijf in ieder geval voor jullie duimen voor een paar mooie bevruchte eitjes.

Liefs Sabine

Terug
Bovenaan