Salami

35 jaar geleden aten de moeders gewoon rauw vlees en wij zijn er ook gekomen je zal wel een verhoogd risico lopen op vanalles zo zal het ook wel met de salami zijn je loopt een verhoogd risico maar het kan natuurlijk ook gewoon goed gaan

Tja, 35 jaar geleden werden kinderen ook niet in de Maxi-Cosi, maar in de wandelwagenbak vervoerd. Ging ook meestal goed, maar als je het niet erg vind vervoer ik mijn kind nu liever in een veilig autostoeltje. 
Punt is dat je er meestal niets aan over houdt, maar dat je het beter kunt laten staan. Ik zou me nu dus niet druk maken maar de volgende keer wel wat anders kiezen. Maar die conclusie had je inmiddels zelf ook getrokken :)

Ik reageer op het vorige bericht waarin staat dat er ook zwangerschappen goed gaan waarin salami worst gegeten. 35 jaar geleden gingen er ook zwangerschappen goed waarin rauw vlees werd gegeten. Maar je loopt wel een verhoogd risico op vanalles al wist ik dat van die salami echt niet. 

Ik heb het ook gewoon gegeten. Dingen als rosbief, ossenworst, filet americain enzo at ik niet. Verder wel.
Als je je er rustiger onder voelt zou ik het nu niet meer doen. Maar zou me zeker niet zorgen gaan maken over die twee broodjes!

Ja maar ik laat het liever staan.. iedere jaar komen ze wel weer met theorieen dat je dit en dat niet mag eten terwijl ik het 5 jaar geleden ook gewoon at tijdens me zwangerschap. 
Achja, je mag er maar 9 maanden niet aan zitten XD,
Dankjewel voor al jullie zorgzame reacties !

Terug
Bovenaan