Sale bij de HEMA

Hema babykleertjes zijn heel erg leuk. Niet iedereen kan zich merkkleding veroorloven (of ziet er het nut niet van in), daar hoeft echt niet zo laagdunkend over gedaan te worden hoor, anoniem van 16.48

Als je niks van de hema wil, prima, maar laat anderen gewoon in hun waarde (is toch niet zo moeilijk).

Is jammer dat ik al alles in huis heb, anders was ik toch echt direct naar de Hema gegaan. Goeie tip *!
 
Voor degenen die de Hema goedkope rotzooi vinden verkopen: Het is dezelfde goedkope rotzooi als die je bij o.a. de Bijenkorf kunt kopen (maar dan heel duur) want BIJ en Hema zijn hetzelfde concern en ze verkopen exact dezelfde kwaliteit.

Ga jij lekker duur bij de Bijenkorf kopen, blijft er meer voor anderen over bij de Hema. Iedereen weer gelukkig!
 
goh wat zijn er toch mensen die bot reageren zeg als het je niet boeit moet je het niet gaan lezen wat flauw een normale reactie kan ook zwijg anders bedankt voor de tip
 
Ik vind het best zielig voor die negatieve mensen die het nodig vinden te reageren op een bericht wat ze niet interesseert. Die zijn vast chronisch chagrijnig en zoeken continu iets om op te chagrijnen. Zielig voor de partners ook.

Maar ja, gelukkig mogen we allemaal kopen wat we willen en ik ga in ieder geval geen E 30,00 uitgeven voor een shirtje waarvan je punt 1 nog niet eens weer of ze het aankunnen omdat het misschien een groot kind wordt, en punt 2, er na 3 weken misschien al niet meer in past.

Groetjes!!
 
Terug
Bovenaan