Sam, waar blijf je nou????

A

Anoniem

Guest
Hee Sabine

Zo, ik ben nu bij mijn schoonouders thuis, en dacht ik zal eens even kijken hoe het met je gaat..... Maar je bent er niet. Heb je al die test gedaan? Ik zit hier gewoon zenuwachtig te zijn voor jou!!!!

Nou, misschien kan ik straks nog even wegsneaken voordat we weer naar huis gaan.
Laat het me wel weten he, want ik duim zo hard voor je.

Ik hoor het straks......
Ps vanavond rond 10.00 ofzo ben ik wel weer online, ben jij er dam ook weer?? Zou ik wel gezellig vinden, heb weer een hoop te vertellen.

Veel liefs Annet

He Annetje!!

Ja ben er weer, hele dag in Nederland bij ouders oa geweest. Was zo moeilijk om mijn mond te houden joh... maar tis me wonder boven wonder gelukt!!! Ben zo blij!!!

Ik ga het wel kort houden, heb vannacht bijna niet geslapen dus ga nu bedje al in duiken om wat bij te rusten, nu uiteraard ook erg belangrijk voor de rijstkorrel van 2 mm in mijn buik.. beetje vreemd idee nog, maar wel lekkerrrrrr!!!

Annet heel veel succes en morgenavond log ik in om te lezen wat je allemaal kwijt wilde, ben heel erg benieuwd! Misschien dat ik morgen op werk nog wel ff stiekem in log...

Liefs sam

Hoi hoi. Daar ben ik weer. Ben de hele ie wonen aan de andere kant van het land dus daar gaan we dan altijd gelijk de hele dag naartoe. Mijn schoonmoeder is wel de enige in mijn omgeving ( bij mij weet iedereen dat we proberen) die niet echt luistert als ik over baby's praat. Ze kon het vandaag ook niet erg waarderen toen ik over jou vertelde. Ik was zo blij voor je toen ik het las! Ik vertelde het gelijk heel enthousiast aan mijn man (ook gefeliciteerd van hem trouwens) en legde het een beetje aan haar uit, maar ze vindt het allemaal maar onzin. Ik dacht toch juist dat zij het zou begrijpen, aangezien ze er 10 jaar over deed om een kindje te krijgen. Ik had echt gedacht dat ze zou begrijpen dat ik mede daarom een beetje de kriebels heb. Maar niets is minder waar.

Vervolgens na mijn blijdschap voor jou, werd ik een beetje verdrietig. Ik weet op dit moment niet eens wanneer mijn eisprong is en heb echt een, ik word nooit zwanger, dag. Heb dus met een heel dubbel gevoel stiekem twee traantjes gelaten. Een voor jou, en een voor mij. Hee maarre, je moet wel echt nog eventjes blijven hoor, om mij te steunen. Ik beloof je, dat als ik deze maand niet zwanger ben, dat je dan naar het andere forum mag. haha
Nou, nu moet ik zien dat ik de komende twee weken doorkom want ik denk dat mijn nod op 14 augustus pas is. Voelde wel net ineens een paar rare steken. Maar of dat nou mijn ei is of een eventuele "rijstkorrel" of gewoon niets, dat weet ik dan weer niet.

Vandaag ook nog het nichtje van mijn man gesproken. Zij is ook al ruim een jaar bezig, dus wij hebben genoeg om over te praten. Ik heb haar die maansteen gegeven, die jij dus niet meer nodig hebt. Zij was  er heel blij mee, maar is nog lang niet zo wanhopig als ik. Ik snap daar niets van hoor, van al dat geduld!!!!

Ik heb vandaag wel besloten dat, als het deze maand weer niet gelukt is, dat ik dan met mijn huisarts ga praten. Misschien als ik hem uitleg dat onze ouders er zo verschrikkelijk lang over deden, dat hij ons dan alvast wil testen. zou voor mijn gemoedsrust wel heeeeeeeel goed zijn.

Nou ja, even afwachten nog maar.
Ik ben trouwens morgen overdag niet thuis, maar morgenavond wel. Ik kan dus alleen morgenavond met je chatten, zou het wel heel gezellig vinden.....

Ik zie het wel, heel veel liefs Annet

He Meis!!!

Wat sneu voor je!!! Ja schoonouders..... Ach bij mij gaat het wel beter, maar zal nooit zo zijn zoals mijn vriend met mijn ouders om gaat!!! Die is dus echt zoon aan huis vanaf minuut 1, ik na ruim 7 jaar nog steeds niet voor mijn gevoel....

Heel vreemd toen ik gisteravond ff bij hen was voelde ik me heel anders (zij weten helemaal van niets ook niet van plannen etc, dus komt als goed is over paar wkn als grote verrassing) Ik voelde of ik echt hele wereld aan kon gister.. hihiihih Dus ook hen!!! Heb echt zoiets als wij met 3-tjes (klinkt vreemd nog!!) maar gelukkig zijn en dat gaat zekers lukken!!!
Denk met onze ukkepuk straks erbij dat het allemaal wel anders gaat worden, hoop ik tenminste toch. Hopelijk dan nog betere band, we zien wel!

Nou misschien tot vanavond, ff kijken hoe ik me voel, merk al dat ik nu al stukken moeier ben dan normaal... Maar goed heb zaterdag op zondag ook heeeeel slecht geslapen, eigenlijk helemaal niet... Vannacht wel heerlijk. Had vanochtend voor opstaan twee droge crackers gegeten en ben bijna niet misselijk geweest. Zorg dat mijn maag niet leeg raakt, want dan krijg ik dat flauwe gevoel...

Zo boodschappen doen met collega en dan lekker weer eten!

Overigens steek kan idd van eisprong zijn. En sowieso ga gewoon naar huisarts als je je niet prettig bij voelt, bevestiging is altijd fijn hoe het precies in elkaar steekt bij je van binnen he! Komt goed Annettt!! En zeker blijf ik je hier volgen!! Met jou had ik als eerste contact volgens mij, leuk!!!

Liefs

Zo, ben weer thuis. Hoi

Sjonge, gisteren had ik echt een beetje een rotdag. Mijn schoonmoeder is echt een beetje een raar mens soms. Wat jij zegt heb ik ook hoor. Ik vind mijn schoonouders best lief, en ze zijn helamaal gek op mij (vreemd genoeg haha) maar ik ben toch niet helemaal op mijn gemak. Daarentegen is mijn man bij mijn ouders echt een tweede kind geworden. Hij kwam dan ook al jaren bij ons over de vloer voordat wij wat kregen. Ik denk alleen wel dat de relatie tussen zijn ouders en mij, moeilijker wordt als we een baby'tje krijgen. Zij hebben nogal andere opvattingen dan wij. Ben heel benieuwd.

Ben wel blij dat je nog een tijdje hier blijft rondkijken. Ik ben vandaag al een hele tijd misselijk, en volgens mij kan ik niet zo best meer tegen thee. Ach, ik ben ook gewoon een raar mens. Het jammere is dat ik dus echt niet weet wanneer ik ongi zou moeten worden. Kan over een week zijn, maar ook pas over twee weken. Moet weer wachten dus. Die ovulatietest was trouwens weer behoorlijk negatief. Weet ook niet of mijn lichaam al klaar is of lui.

Ga je het nou eigenlijk echt aan helemaal niemand vertellen? Vind ik wel knap hoor ik ben zo'n flapuit! En wat voor een cadeautje had je voor je vriend gekocht eigenlijk? Of gaat mij dat niets aan. Ik dacht misschien hou ik er nog een ideetje aan over.

Nou, ik kijk wel of je er bent vanavond.....
Veel liefs Annet

Goeieavond!

Wat herkenbaar dat schoonouders verhaal... proberen maar beste van te maken he!

Ik houd het ff kort, ben nog aan het koken en   moet dus nog eten, erughhh belangrijk nu he!!! hiiih

Had voor mijn vriendje al een fiep gekocht met papa is the best en een boekje over papa worden, kleinigheidje, maar wel leuk!

Nee ik vertel het tegen niemand voorlopig, moeilukkkkk!!!

Hopelijk heb je snel duidelijkheid over jouw situatie, hoop het ook zo voor je, zou tof zijn samen na 7 rondes naar ander forum he!!

Tot mails!

xxx

Hoi hoi

Heel stom misschien hoor maar, wat is een Fiep?
Ach, ik zal me wel redden denk ik, ze pikken alles van me.

Ik zal je zeggen, de tijd ging nog sneller toen ik bijna ging trouwen!!!!!!! En dat was toch ook behoorlijk spannend, en heel wat realistischer. Ik bedoel, die datum stond al vast.
Morgen probeer ik gewoon weer een ovulatietest. Ik vraag me wel af hoor, je moet toch 14 dagen na je ovulatie ongi worden?? Nou, mijn ovulatie heb ik denk ik gemist, want anders zou ie eergisteren gisteren of vandaag geweest moeten zijn. Volgens die testen klopt dat dus niet. Dus...........of het komt deze maand nog later , of vroeger. Hoe dan ook, ik weet het echt niet meer en blijf nog even lekker nagelbijten. Maar reserveer maar vast een plaatsje voor me want ik ben vastbesloten. (als dat toch eens goenoeg was........)

Nou meid, rust lekker uit, kan je morgen weer de hele wereld aan.
Veel liefs en knuffel Annet

Oh das zeker brabants.. dat is een fopspeen... haahhahaha

Wij zijn nog niet getrouwd, willen dit jaar in de winter voor wet trouwen maar over paar jaar pas in het wit als we 10 jr samen zijn in 2007 is dat.

Het kan best zijn dat je geen eisprong hebt gehad, dat kan nl ook he. Ik vraag me nl af of ik die wel 7x heb gehad. Laatste 2 rondes waren bij mij zo anders, vnl het slijmverlies rond eisprong was zo groot, echt slierten bij het plassen (klinkt vies maar dan weet je wat ik bedoel) Op www.vruchtbaarheid.org kun je ook heel veel daarover lezen, heb ik ook gedaan! En toen was het raaaaakkk!!!

Hopelijk word je het gewoon niet en anders houd je dadelijk ook een logboekje iedere dag bij!

Ik ga donderdag bloed prikken bij dokter en bespreken hoe en wat verder, zo leuk!!

Liefs

Terug
Bovenaan