Hoi hoi. Daar ben ik weer. Ben de hele ie wonen aan de andere kant van het land dus daar gaan we dan altijd gelijk de hele dag naartoe. Mijn schoonmoeder is wel de enige in mijn omgeving ( bij mij weet iedereen dat we proberen) die niet echt luistert als ik over baby's praat. Ze kon het vandaag ook niet erg waarderen toen ik over jou vertelde. Ik was zo blij voor je toen ik het las! Ik vertelde het gelijk heel enthousiast aan mijn man (ook gefeliciteerd van hem trouwens) en legde het een beetje aan haar uit, maar ze vindt het allemaal maar onzin. Ik dacht toch juist dat zij het zou begrijpen, aangezien ze er 10 jaar over deed om een kindje te krijgen. Ik had echt gedacht dat ze zou begrijpen dat ik mede daarom een beetje de kriebels heb. Maar niets is minder waar.
Vervolgens na mijn blijdschap voor jou, werd ik een beetje verdrietig. Ik weet op dit moment niet eens wanneer mijn eisprong is en heb echt een, ik word nooit zwanger, dag. Heb dus met een heel dubbel gevoel stiekem twee traantjes gelaten. Een voor jou, en een voor mij. Hee maarre, je moet wel echt nog eventjes blijven hoor, om mij te steunen. Ik beloof je, dat als ik deze maand niet zwanger ben, dat je dan naar het andere forum mag. haha
Nou, nu moet ik zien dat ik de komende twee weken doorkom want ik denk dat mijn nod op 14 augustus pas is. Voelde wel net ineens een paar rare steken. Maar of dat nou mijn ei is of een eventuele "rijstkorrel" of gewoon niets, dat weet ik dan weer niet.
Vandaag ook nog het nichtje van mijn man gesproken. Zij is ook al ruim een jaar bezig, dus wij hebben genoeg om over te praten. Ik heb haar die maansteen gegeven, die jij dus niet meer nodig hebt. Zij was er heel blij mee, maar is nog lang niet zo wanhopig als ik. Ik snap daar niets van hoor, van al dat geduld!!!!
Ik heb vandaag wel besloten dat, als het deze maand weer niet gelukt is, dat ik dan met mijn huisarts ga praten. Misschien als ik hem uitleg dat onze ouders er zo verschrikkelijk lang over deden, dat hij ons dan alvast wil testen. zou voor mijn gemoedsrust wel heeeeeeeel goed zijn.
Nou ja, even afwachten nog maar.
Ik ben trouwens morgen overdag niet thuis, maar morgenavond wel. Ik kan dus alleen morgenavond met je chatten, zou het wel heel gezellig vinden.....
Ik zie het wel, heel veel liefs Annet