Sam, waar blijf je nou????

Hoidiehoi

Spannend hoor allemaal voor jou. Nu kan je met een echte reden naar de dokter, en naar de verloskundige. En dan je eerste echo enzo..... o, ik vind het toch zo leuk voor je!! Heel stom hoor, ik ken je nog maar net, maar voelt alsof een van mijn beste vriendinnen zwanger is. Raar he??

Ja ik heb ook wel gelezen op internet over eisprong maar er staat helaas ook dat sommige vrouwen er helemaal niets van merken. Eigenlijk schiet ik er dus helemaal niets mee op. Misschien dat ik vlgd maand idd maar een logboekje bijhoud. Er is nog hoop hoor. En ook voor een zwangerschap trouwens! Ik heb nog hoop........

Ik had trouwens echt nog nooit van dat woord gehoord. Fopspeen ken ik wel. Nu weet ik tenminste waar we het over hebben!! Dank je dus.

Nou, ga naar mijn bedje. Ook ik heb vanacht amper geslapen. Krijg je he, bij een rotdag..............
Welterusten en tot morgen. Liefs Annet

Ja leuk he die betrokkenheid!!! Vindt het ook heel gezellig zo!

Hopelijk heb je goed geslapen vannacht!!!

Vanavond lees ik je misschien weer gezellig!!

Doeidoei

Hoi hoi

Hee, heb jij eigenlijk niet gewoon msn?? Is een stuk makkelijker en sneller. Dan kunnen we van elkaar ook gewoon zien of we online zijn..
Is maar een ideetje.

Hoe voel je je vandaag. Nog steeds op je roze wolkje???
Ik ben nu net thuis gekomen en laat de comp gewoon aan. Ik kijk af en toe dus mwerk het vanzelf als je er weer bent.

Misschien tot strax.............liefs Annet

Nee heb ik niet.. zo kan toch ook he! Ja echt grote roze wolk!!!!! Heb hele dag kriebel in buik en steek in borsten.. maar misselijk ben ik niet meer geweest, tenminste niet meer hoeven over te geven... Maar niet te hard roepen voordat ik morgen of zo weer boven de pot hang.. hiihiihhihi
Bij jou nog ontwikkelingen??

liefs

Hoi hoi

Ik hoop voor je dat het zo blijft en dat je niet steeds moet overgeven. Lijkt me echt moeilijk. Ik bedoel, drie maanden lang iedere ochtend ziek, lijkt me niet fijn. Zal misschien wel je voetjes een beetje op de grond houden............

Tja, bij mij..........................
Ik heb nog steeds geen idee. Vandaag weer een ovulatietest gedaan, maar deze keer kwam er gewoon helemaal geen streepje. Hier maak ik denk ik uit op dat mijn ovulatie was voordat ik begon met testen. Dat was dus ongeveer woensdag of eerder. Maar ja, als ik dan 14 dagen vooruit tel, kom ik dus niet uit op 14 augustus. Weet dus niet of het bij allemaal anders is, of dat mijn ongi eerder komt. Tenslotte heb ik deze maand een beetje hulp van mijn maansteentje. Nou ja, vanaf maandag denk ik dat ik wel eens een testje kan doen.

Ik voel wel af en toe een steekje in mijn buik, en was vandaag voor de tweede keer in de middag misselijk. Ook ben ik steeds doodmoe. Heb verder alleen nergens last van. Normaal krijg ik een week ofzo voor mijn nod zere tepels, maar ook dat heb ik nu niet. Hopelijk is dat net als bij jou, en heb ik gewoon nergens last van maar ben ik wel..........

Denk dat ik nu in ieder geval maar geen ovulatietesten meer doe, want nu er helemaal geen streepje meer was denk ik toch dat het nu geen zin meer heeft. Vanaf nu dus weer echt afwachten.........

Zonder msn is trouwens ook prima, alleen leek het me makkelijker. Ik vind je zo ook wel hoor!!

Hee meid, misschien tot straks, en anders geniet ze weer!!!!!!!!! liefs Annet

Hela!

Had idd te hard geroepen.. Ging ff eten weggooien in prullenbak oh die lucht die eruit kwam... (zelfde als normaal waarschijnljik..) snel naar binnen en rest bespaar ik je maar.. hihihh Kan er echt mee lachen, tis voor me toch bevestiging dat mijn lichaam er goed op reageert. Alleen ff in de gaten houden dat ik nu niet ga afvallen of zo, schijnt wel veel voor te komen....

He maar wanneer ben je nou voor het laatst ongi geweest???

Vind het echt vervelend voor je dat je het niet meer weet...
Maar andere kant bij mij begon het nu ook met eigenlijk niets, ja hele zere tepels trouwens wel.. En heel erg moe, dus wie weet Wondernetje zit het goed... Laat die ovulatietesten nu maar liggen voor de volgende x idd!!

Komt goed dametje!!

xxx

Terug
Bovenaan