Samen douchen

<p>Hallo allemaal,</p><p>Wie van jullie gaat wel eens met zijn/haar kleine uk onder de douche? Vinden jullie dat ook zo heerlijk?</p><p>Of mijn man of ik gaan om de dag met onze zoon onder de douche. Hij vindt dit zo heerlijk! Hij doet telkens zijn hoofd naar achteren om maar onder de warme straal te kunnen komen. Echt een momentje om samen van te genieten!</p><p>Na zo’n douchesessie is hij heerlijk ontspannen en ook ontzettend moe. Hij slaapt daarna heerlijk als een roosje!</p><p>Ben benieuwd wie er nog meer graag gaat douchen met de kleine en wat jullie ervaringen zijn!</p>

Zeker weten! Ik vind het heerlijk! Alleen wel als ik samen met mijn man ben, zodat hij de kleine kan aankleden terwijl ik me afdroog. Ik vind het iets te veel gedoe om haar ook nog aan te kleden terwijl ik zelf nog druip, haha!

Ja hier ook! Altijd samen met mijn man. Ik leg het aankleedkussen en spulletjes neer in de badkamer, man gaat met baby onder de douche, en ik pak baby dan weer aan om af te drogen en lekker te masseren. Echt een familie moment!
als hij zo ver is dat hij goed kan zitten dan schaffen we zo’n douchezitje aan, dat hij lekker kan badderen en spetteren terwijl wij gezellig om de beurt zelf douchen ?

Hier ook! Het is zelfs zo dat hij bijna nooit in z’n eigen badje gaat, omdat hij (en wij!!) het veel lekkerder vindt! Hij is trouwens 5 weken oud, dus hij heeft nog tijd genoeg om in het andere badje te gaan. Mijn zoontje valt vaak zelfs in slaap onder de douche! Het water mag zelfs helemaal over z’n hoofd en gezicht. Geen probleem voor hem!!

Hier hetzelfde. Ik vind dit zo heerlijk met mijn kleine man onder de douche, maar net zoals de rest, wel altijd als mijn vriend er bij is zodat die hem afdrogen en aankleden. Ons zoontje vindt het zo heerlijk en gaat inderdaad met zijn hoofdje onder de druppels. Echt een geniet momentje. 

Mijn kleine dame vindt al dat water op haar hoofd juist maar niets... Misschien omdat ik het toen ze heel klein was eng vond om met zo'n glibberig baby'tje te douchen. Jammer!

Ja hoor, wij doen niet anders met onze dochter van 10 weken. Als ze in het badje (of het grote bad met ons) gaat dan is het krijsen. Onder de douche is ze heel ontspannen en wil ze er eigenlijk niet onder vandaan. We doen dit altijd samen omdat onze douche in het bad zit. We proberen haar wel eens in de week in bad te laten gaan, om haat daar toch aan te laten wennen.

Hier vind ze het ook geweldig. Ze is nu 16 maanden maar nog steeds vind ze het erg leuk. Als ze de douche hoort lopen, loopt meteen naar de badkamer. We houden haar niet meer vast zoals in het begin. Ze staat er nu zelf in. Gaat ze spelen met een waterrad en een emmertje. Maar een tube douchegel is ook dikke prima! 

Terug
Bovenaan