Samen douchen

Hier ook eigenlijk altijd alleen maar gedoucht. Badje is naar buiten verhuisd toen het zulk mooi weer was. Mannetje is ondertussen bijna 17 maanden en nog steeds lueverdouchenl dan badderen.
Net als hierboven staat hij nu zelf, en heeft hij leuke dingetjes om mee te spelen.

Hier ook zo om de dag samen onder de douche. Ook als manlief er niet is, we kregen van de kraamhulp de tip om het badje op de standaard naast de douche te zetten (in ons geval het bad) met daarin een dubbelgevouwen badlaken als een soort van matrasje met grote hydrofiel uitgevouwen eroverheen. Na het douchen kind in het badje, hydrofiel dichtvouwen en ik leg er dan altijd nog een handdoek over. Zelf snel afdrogen en badjas aan/ aankleden (alles klaarleggen) en dan kind afdrogen en aankleden. 
Manlief stapt met kind en hydrofiel in het bad (dus onder de douche) en legt onze zoon tijdens het wassen in het bad op de hydrofiel zodat het niet zo glad is. Gaat ook erg goed! 

Ooh dat is een goede tip met het badje! Nu doen we het ook altijd met zn 2-en, maar voor als het n keertje niet kan os dit een hele goede oplossing!
Het badje gebruik ik ook nog altijd. Vind onze zoon ook heerlijk. Dus de ene dag doen we douchen en de andere dag in badje. 
En T tje, massage doe ik ook altijd. Leg ik m op n grote handdoek op ons bed en ga ik hem lekker masseren. Heerlijk vindt hij dat! 

Onze zoon is nu 13 maanden en vanaf het begin nemen wij hem mee onder de douche (of in bad). In het begin vooral met mijn vriend en dan kleedde ik hem aan, maar later deed ik het ook alleen. Ik legde dan het aankleedkussen voor de douche op de grond met een grote handdoek met zo’n muts klaar op het aankleedkussen en wikkelde hem daarin. 

Terug
Bovenaan