Samen zwanger met mijn zus

hoihoi

Wat leuk dat jullie samen zwanger zijn met je zus.
Ik ben ook samen zwanger met mijn zus. Ik ben 23 augustus uitgerekend en zij 24 september. Ik vind het zo speciaal, ook omdat zij al meer dan 2 jaar bezig was met zwanger worden ennu eindelijk is ze zwanger van haar eerste. En ik van mn tweede.

groetjes silvia

Hoi,

Ik was zwanger met 2 zussen.
Helemaal raar!
Mijn zussen zijn al bevallen (feb. 07 & mrt. 07).
Het verschil tussen mij en de eerste zus die zou moeten bevalen was 10 weken.
Ik mag in april...

groetjes Carola

Hallo,

dat is helemaal leuk 3 zussen tegelijk. En nu zou jij zien dat je 7 april bevalt!
Ik heb ook nog een jonger zusje maar die is niet zwanger ( is ook nog wel vrij jong)

Ik vind het zo leuk om met mijn zus zwanger te zijn. Maar ik vind het vooral leuk dat onze kinderen rond dezelfde leeftijd zitten.
Mijn moeder was ook elke keer tegelijk zwanger met haar zus. Wij zijden altijd dat ze dat gepland hadden! hahaha
Mijn oudste zus scheelt 15 dagen met mijn nicht
Ik scheel 5 dagen met mijn nichtje
Mijn zusje scheelt 16 dagen met mijn nichtje
Dit kan toch bijna geen toeval meer zijn
Ik weet wel dat het altijd supper gezellig is als we bij elkaar zijn. We zijn allemaal hele goede vriendinnen met onze nichten. We doen heel veel dingen samen.

Trouwens  Anne gefeliciteerd, weet je al hoe je het aan je zus gaat vertellen??

Groetjes Anne
(36wk en 1 dag)

mijn schoonzusje (mijn vriend's zusje)  kwam met het nieuws dat ze zwanger was die week erop kwam ik erachter dat ik zwanger ben na veel gedoe en toen ik 10 weken was kreeg ik te horen dat men broer's vriendin ook zwanger is. dus wordt nog een babyboom we zijn allemaal in 2 maand zo'n beetje uitgerekend dus wordt lekker druk die tijd.
maar verder heb ik weinig contact met ze maar als ik men schoonzusje spreek is het wel ff lekker kleppen over de kleintjes   dat is wel heel leuk

Hihi ik ben ook tegelijk zwanger met mijn zus.
Vind het zo leuk, alleen weet zij het nog niet, zij is nu 11 weken zwanger en ik bijna 5 weken.
Voor haar is het de 1e, bij mij de 3e.

Hihi ze zal opkijken als ze hoort dat we zo snel weer zwanger zijn.

Liefs ingeborg
Trotse mama van Melle & Wisse* &

Terug
Bovenaan