Sandra 40 en zwanger

Wat de beweegredenen zijn van iemand om te wachten tot ie 40 is, maakt volgens mij ook niks uit. Het is en blijft een persoonlijke keuze.

Ik zie eerlijk gezegd het verschil niet. Als die persoon er met haar 35 nog niet aan toe is en met haar 40 wel dan is het mijns inziens beter om te wachten tot haar 40ste. Het is volgens mij niet riskanter wanneer het een bewuste keuze is of wanneer het door omstandigheden niet wil lukken. En neem van mij aan dat het niet altijd gelegen is in het feit dat iemand eerst carriere wil maken of eerst vakantie wil vieren.

Beter een moeder in volle overtuiging, dan een moeder omdat ze vindt dat ze anders te oud is.

Groet Fonske
 
Nou meiden ik ben het jullie eens en dank je ik ben namelijk 42 en 17 weken zwanger en heel gelukkig dat dit mij nog mag overkomen tuurlijk had ik graag op jongere leeftijd kinderen gekregen maar helaas waren de omstandigheden daar niet naar dus keuzes heb je dan niet echt he maar inderdaad de leeftijd maakt niets uit ik ben net zo blij met mn zwangerschap als iemand van 20 dus

liefs janny
 
Hoi nog ff een aanvulling.
Mijn zoontje is nu 4 maanden.
En ik had ook altijd geroepen dat ik geen oude moeder wilde zijn.
Nu was ik dat niet want mijn eerste kreeg ik toen ik 22 was en daar zijn er nog 3 opgevolgd.
Ik was begin 30 toen mijn laatste geboren werd en ik vondt het genoeg.
Nu is mijn huwelijk gestrand en ik ontmoette en nieuwe man en samen wilde we nog graag een kind.
Hij had ook al 2 kids en om ons geluk kompleet te maken is er nog eentje van samen gekomen en toen was het voor mij niet belangrijk meer dat ik al tegen de 40 liep.
we zijn heel blij met hem en dan maakt leftijd niet uit.
Geniet er van of hte nu de erste is of niet , dat maakt niet uit en het is idd net hoe je je voelt.
Ik zou het zo weer doen.
 
Terug
Bovenaan