@ Sanne 82

Meid, hoe is het nou met je? Heb je nog krampen gehad?
Of ben je inmiddels bevallen en lig je in het ziekenhuis? Ik hoop voor je dat de kleine nog veilig in je buik zit en anders gezond ter wereld is gekomen.

Liefs

Hoi Sanne,

Ik ben ook heel benieuwd hoe het met je gaat?
Mocht het al zover zijn dan wens ik je heel veel succes en sterkte.
Maar ik hoop voor je dat alles nog rustig is gebleven.

Groejes Kim

he meiden,

ze zit er nog in!!
blijf wel last van harde buiken en menstruatiepijn houden. maarja het kan ook nog even duren misschien. ik ben er ondertussen wel aardig zat van. er is van alles gaande heb ik het gevoel, sinds donderdag is de pijn in mijn bekken veel erger geworden. zit er behoorlijk doorheen.

Liefs Sanne

Pff gelukkig.
Misschien toch even met je VK overleggen. Ook ik heb erge bekkenpijn en hier wordt ik met 38 weken inwendig gecontroleerd. Als het kan gaan ze me dan strippen en anders mag ik kiezen om ingeleidt te worden in zh.
Dus misschien even overleggen?
En misschien is die pijn allemaal met indalen te maken.
Wanneer moet je weer naar de vk?

Liefs

hoi reneke,

ik moet morgen weer heen, krijg dan ook de liggingsecho en kijkt ze hoever de placenta is. die was bij jade met 38 weken al helemaal op. dus hoop maar dat het niet al te lang meer duurt. mijn vlk staat wel open voor de natuur een handje helpen dus daar maak ik me geen zorgen om. de vorige keer zei ik ook al dat ik er zo doorheen zat omdat ik gewoon zo moe ben en alles zo zeer doet. gaf ze al aan dat er genoeg manieren waren om het wat sneller te laten gaan.

hoe is het met jou???
kun jij het nog wel een beetje uithouden??

Liefs

Hee meiden,

Kan me voorstellen dat je er doorheen zit, Sanne. Onzekerheid kost een hoop energie.
Ik hoop voor je dat ze nog even blijft zitten, maar dan wel met een beetje comfort voor jou...

Ik ben nu 40+2. geen actie hier. Ben er ook behoorlijk zat van, maar goed... geduld is een schone zaak.

Irene, weet jij al of je ingeleid wil worden?

Succes meiden.
Liefs

Jee Sanne, ik hoop voor je dat je de laatste weken nog beetje doorkomt.
Ben benieuwd naar de echo straks, laat je t even weten?
Hier sinds vanmorgen vroeg gerommel in mn buik. Niet echt krampen maar wel onrustig. Dus doen vandaag maar niet teveel.
Vanmiddag naar de VK en hebben er al over gehad. A.s. maandag ben ik 38 weken en dan gaat ze inwendig checken hoe ik ervoor staat. Als alles week is en al ontsluiting dan gaat ze me strippen anders overleggen we wat nog meer de mogelijkheden zijn. Misschien kijken we het nog paar dagen aan, we horen het volgende week maandag. Moet er al om 7.45u zijn :-s

@ Indie, trek je het nog een beetje?

Liefs

Terug
Bovenaan