@ Sanne 82

Als het al een beetje rommelt in je buik betekent dat vaak wel dat alles langzaam al aan het verweken is. Sommige moeders hebben bij zo'n controle al 1 cm ontsluiting terwijl de weeën nog niet begonnen zijn.

Was net bij vk. Die zei ook dat het rommelen van alles kon betekenen. Van week worden tot begin van bevalling, kan alle kanten op.
Wat zij zei en waar wij om moesten lachen:
We moesten even heeeeel lief voor elkaar zijn (ze durfde niet teveel te zeggen aangezien dochtertje erbij was)
Maar zijn "spul" zorgt ervoor dat baarmoedermond gestimuleerd wordt en een goeie orgasme bij vrouw stimuleerd de baarmoeder zelf. Zo zei ze het hahaha.

Liefs

haha, ja dat heeft ons de eerste keer idd geholpen. ben vanmiddag ook weer heen geweest. alles was ok. een geweldige echo, we krijgen in ieder geval weer een kind met HAAR haha. nu kon ze nog niets doen voor mij, maar ze verwacht niet dagt ik de 40 weken vol ga maken. dat hoop ik dan maar.
desnoods maar even heel lief voor elkaar zijn haha!!

Liefs

Haha manlief was trainen gister, is er niet van gekomen ;-0
Maar fijn dat vk jou ook wil helpen.
En haar vind ik zoooo leuk bij babies. Myrthe had ook een bos, ben erg benieuwd of deze ook haar zal hebben.....

Liefs

Terug
Bovenaan